Strzałek został przyznany.

Zdaniem 31 proc. internautów to właśnie kampania społeczna promująca patriotyzm konsumencki, prowadzona przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej zasłużyła na miano gospodarczego wydarzenia roku. Działania miały na celu podniesienie u konsumentów świadomości tego, jak istotny dla gospodarki i ilości miejsc pracy w Polsce jest wybór produktu podczas codziennych zakupów. Dzięki kampanii wzrósł odsetek osób, które kierują się patriotyzmem konsumenckim z 5 proc. w lutym do 13,2 proc. w maju 2004 roku.

Drugie miejsce przypadło inicjatywie akademickiej „Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości”. W opinii 28 proc. internautów to właśnie inkubatory, jakie powstaną na dziesięciu wyższych uczelniach w całej Polsce zasługują na tytuł gospodarczej inicjatywy mijającego roku. Organizator akcji, Studenckie Forum Business Centre Club szacuje, że dzięki pomysłowi powstanie 200 nowych firm.

18 proc. głosujących wybrało kampanię „Postaw na Swoim” realizowaną przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA. Celem kampanii jest doprowadzenie do powstania większej liczby małych i średnich firm. Kampanię wspiera serwis internetowy, w którym publikowane są wskazówki dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą.

Łukasz Łata, redaktor naczelny SerwisKariery.pl mówi: „ Dziękujemy wszystkim osobom, które w jakikolwiek sposób wsparły naszą akcję. Zgodnie z obietnicą w przyszłym roku odbędzie się kolejna edycja Arrowka. W styczniu 2005 roku strona projektu stanie się serwisem, gdzie publikować będziemy informacje o wydarzeniach i pomysłach, które służą poprawie w gospodarce i na rynku pracy”.