Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

W dwuetapowym plebiscycie uczestniczyli studenci, którzy oddawali głosy przez internet, wypełniając kupon zamieszczany w miesięczniku „Dlaczego” lub też ankietę rozdawaną na uczelniach. Wybierali ulubione produkty i marki w 22 kategoriach.

Na atrakcyjność oferty CU OFE mają wpływ rozbudowane funkcje internetowe. Klienci mogą przesłać drogą elektroniczną dane niezbędne do zawarcia umowy o przystąpieniu do CU OFE. Następnie, w ramach usługi Konto on-line, mogą śledzić historię i aktualną wartość rachunku. Mogą również korzystać z opcji, dzięki której otrzymują pocztą elektroniczną powiadomienie za każdym razem, gdy na ich rachunek w CU OFE wpłynie kolejna składka.

Commercial Union OFE od początku reformy emerytalnej w 1999 r. jest liderem rynku funduszy emerytalnych zarówno pod względem liczby klientów, jak i wartości aktywów. Fundusz Commercial Union wybrało ponad 2,6 miliona osób, zaś wartość aktywów przekroczyła 36 miliardów zł.

W ostatniej, majowej sesji transferowej CU OFE osiągnął bardzo dobry wynik: swoje aktywa emerytalne powierzyło mu 18,5 tys. osób z innych funduszy, czyli najwięcej spośród zmieniających fundusz.