Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo”, w ramach dziewiątej edycji plebiscytu „Studencki Produkt Roku”.
Konkurs organizowany jest przez Media Point Group, wydawcę magazynu „?Dlaczego” i portalu Korba.pl. Studenci wybrali najlepsze ich zdaniem produkty i marki, przyznając nagrody w 24 kategoriach. ING zwycięstwo przypadło w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo”, w której nominowane były także: CU, PZU, ING, Warta, Generali.
„Uznanie w oczach studentów to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie. To sygnał, że nasza oferta cieszy się zaufaniem młodego pokolenia, które – wydawałoby się – przykłada niewielką wagę do zabezpieczania swojej przyszłości. Wybór ten wskazuje na to, że młodzi ludzie myślą o przyszłości, a troszcząc się o nią i swoje bezpieczeństwo wybierają ING. To ważna grupa docelowa, o której potrzeby także dbamy” – komentuje Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w ING TUnŻ.
Gala wręczenia nagród miała miejsce w Business Center Club. Uczestniczyli w niej reprezentanci świata mediów – dziennikarze z największych dzienników, stacji telewizyjnych i radiowych, magazynów i pism branżowych oraz przedstawiciele nominowanych i zwycięskich firm. W imieniu ING TUnŻ statuetkę odebrał Adam Gawryła, menedżer ds. produktu.
Źródło: ING TUnŻ