Stwórz plakat

Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego i autorskiego plakatu, który posłuży do promocji kampanii społecznej informującej warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej i zachęcającej do zakładania rodzinnych domów dziecka. Konkurs adresowany jest szczególnie do studentów szkół artystycznych, jednak każdy chętny może wziąć w nim udział.

W skład jury wybierającego zwycięski plakat wejdą:
– Prof. Andrzej Węcławski – Dziekan Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
– Paweł Kastory – prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce (SAR), współzałożyciel Klubu Twórców Reklamy.
– Teresa Sierawska – Dyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
– Dr Grażyna Melanowicz – Wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
– Marcin Wołkowicz – Główny specjalista w Biurze Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
– Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partner of Promotion

Nagrodzony przez jury projekt zostanie wykorzystany do wszystkich form promocji kampanii, czyli broszur, materiałów informacyjnych oraz plakatów. Autorowi zwycięskiej pracy organizator konkursu przyzna nagrodę w wysokości 3 tysięcy złotych.

Projekt plakatu powinien być spójny z hasłem kampanii: „Nie odwracaj się – Daj im przyszłość”.

Zdecydowaliśmy się na ogłoszenie konkursu, gdyż jesteśmy pewni, że młodzi ludzie będą mieli fantastyczne pomysły i będą potrafili wyrazić je w twórczy sposób. Chcielibyśmy, żeby kampania „Daj im przyszłość” nabrała świeżego, pozytywnego i radosnego charakteru. Sam konkurs jest zaś kolejną okazją do tego, by informować warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej
– powiedziała Grażyna Melanowicz, wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.

Projekt konkursowy ma mieć pozytywny, optymistyczny wydźwięk, nawiązujący do rodzinnego ciepła, symboliki domu, rodziny, wspólnoty. Organizatorzy liczą na pomysłowość i świeże spojrzenie, które pozwolą ukazać ideę kampanii w sposób kreatywny i niebanalny. Ważne jest, by nowa kreacja uzupełniała znane już hasło i logo kampanii „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka”.

Nieprzekraczalny termin składania prac to 19 maja 2006 roku.
Projekty plakatów należy dostarczyć do:
Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawa
Ul. Niecała 2
00-098 Warszawa
z dopiskiem „Daj im przyszłość”

Organizatorem kampanii oraz konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, a partnerem agencja Public Relations Partner of Promotion.

Więcej informacji na temat konkursu „Plakat” można znaleźć na stronie: www.plakat.partnersi.com.pl.