Od stycznia użytkownicy kantoru walutowego PKO BP wykonali transakcje o łącznej wartości 100 mln zł

Od stycznia 2018 roku klienci PKO Banku Polskiego zyskali możliwość wymiany walut za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO. W ciągu półtora miesiąca zawarto ponad 15 tys. umów oraz dokonano transakcji na łączną kwotę 100 mln zł. 

Kantor internetowy daje możliwość zawierania transakcji dla 28 par walutowych w następujących walutach: dolar amerykański, frank szwajcarski, euro, funt brytyjski oraz korony szwedzkie, norweskie i duńskie. Po automatycznym rozliczeniu transakcji środki natychmiast pojawiają się na wskazanym rachunku. Klienci korzystający z kantoru internetowego mogą śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS, w momencie gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony poziom. Przelewy w EUR i CHF zlecone za pośrednictwem kanałów elektronicznych (serwis internetowy, serwis telefoniczny) są bezpłatne.

YAY Foto

Do zawarcia transakcji konieczne jest posiadanie rachunków walutowych, które można otworzyć szybko i prosto za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO. Za rachunek walutowy nie jest pobierana miesięczna opłata, gdy jest wydana do niego karta debetowa (w przeciwnym wypadku w zależności od konta opłata roczna wynosi: 6 euro, 8 USD, 5 funtów). Karta debetowa wydawana jest do rachunków prowadzonych w USD, EUR i GBP.

PKO Bank Polski oferuje posiadaczom kont Aurum i Platinium II bezpłatną kartę wielowalutową do konta walutowego. Do karty debetowej wydanej do konta złotowego można podłączyć w serwisie iPKO jednocześnie nawet do siedmiu rachunków walutowych.

Z analogicznej usługi wymiany walut online w PKO Banku Polskim chętnie korzystają klienci firmowi i korporacyjni w ramach usługi iPKO dealer.

Źródło: PKO BP