Styl i talent do oszczędzania w ING

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

W najnowszym spocie telewizyjnym ING Banku Śląskiego wystąpiła znana aktorka Agata Kulesza, odgrywając scenę będącą pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjale do oszczędzania.

– Masz styl i talent do oszczędzania Karinko. Ale jeszcze nic nie zaoszczędziłaś – w ten sposób bohater najnowszej reklamy ING zwraca uwagę aktorce, że zaoszczędzone w  okazji cenowej  pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami, dopiero gdy trafią na konto oszczędnościowe. W innym przypadku są jedynie iluzją oszczędzania, w pułapkę której wpadła bohaterka spotu.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1)     „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

    –  bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 września 2012;
    – oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
    – podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.

2)     „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

    – oferta nowego konta oszczędnościowego, które można otwierać od 24 września 2012 do 31 grudnia 2012;
    – oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki aż do kwoty 500 tys zł;
    – oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 23 stycznia 2013.

Tytuł kampanii: „Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”.
Czas trwania kampanii: od 02.12.2012 do 16.12.2012.
Narzędzia: TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne:

    – zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów banku;
    – dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.

 Nowy spot jest dostępny w serwisach Facebook i YouTube.