SUCRE i TimeDoctor o oszczędzaniu w Idea Banku

Idea Bank przygotował nowe spoty reklamowe promujące oszczędzanie. Przedsiębiorcy – producent makaroników SUCRE oraz zegarmistrz TimeDoctor – zachęcają w nich do założenia lokaty Happy zoprocentowaniem 4,5%. 15-sekundowefilmy emitowane są w ramach kampanii  „Duma P rzedsiębiorcy”,nagrodzonej ostatniow Polskim Konkursie Reklamy KTR.


Klienci deponujący środki na lokacie Happy mogą liczyć na odsetki w wysokości aż 4,5% w skali roku – obecnie jest to jedna z najlepiej oprocentowanych lokat terminowych na rynku.Minimalna wymagana kwota, by z niej skorzystać, to 1000 zł, a maksymalna 10 tys. zł. Lokata przeznaczona jest dla nowych klientów banku, a oferta dostępna jest przez internet.

Idea Bank przygotował kreację i wyreżyserował spoty we własnym zakresie. Ich produkcją zajęło się KOI Studio. Kampania potrwa do końca maja br. i obejmie TVP, TVN, Polsat, oraz stacje tematyczne i informacyjne. Zakupem mediów TV zajął się Mediavest, a planowaniem kampanii w Internecie Codemedia oraz Sales&More.

Kampania „Duma Przedsiębiorcy” realizowana jest przez Idea Bank od 2013 roku i wypromowała już ponad 150 firm. W kwietniu br. program został nagrodzony w prestiżowym konkursie reklamy KTR. Idea Bank jest jedynym laureatem konkursu, który otrzymał nagrodę za kampanię przygotowaną bez wsparcia agencji reklamowej.

Spoty reklamowe można zobaczyć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=E9xGryOoIlI

https://www.youtube.com/watch?v=O83y6_HBkO8

Program „Duma Przedsiębiorcy” jest otwarty. Może się zgłosić do niego każdy przedsiębiorca, który widzi możliwość poprawy swojej pozycji rynkowej dzięki profesjonalnej reklamie. Zgłoszenia przyjmowane są trzema kanałami. Przedsiębiorców będących klientami banku mogą polecać ich doradcy w oddziale. Natomiast ci, którzy z Idea Bankiem jeszcze nie współpracują, mogą zgłosić chęć uczestnictwa online – za pośrednictwem formularza zamieszczonego na strony internetowej banku lub fanpagea na Facebooku.