Sukces Ciszewski Public Relations w Kielcach

Inauguracyjna konferencja w Kielcach zakończyła się dużym sukcesem. W Centrum Targi Kielce licznie zgromadzili się ci, którym problem zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie jest obojętny. Honorowymi gośćmi imprezy byli wicewojewoda świętokrzyski i prezydent Kielc, którzy objęli swoim patronatem kampanię w Kielcach. Wysoką frekwencję zapewnili przedstawiciele społeczności lokalnych i oczywiście osoby niepełnosprawne. Niestety nie dopisali pracodawcy, mimo iż właśnie w regionie świętokrzyskim w kwestii zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest jeszcze dużo do poprawienia.

Każda konferencja kończy się pokazem mody z udziałem tancerzy i osób na wózkach. Kielce zareagowały bardzo entuzjatycznie na ten występ. Specjalnie przygotowane ankiety potwierdziły to, co założyli organizatorzy – tego typu imprezy przełamują bariery i stereotypy.

Ogólnopolska kampania ma na celu pokazanie pracodawcom jak wiele mogą zyskać zatrudniając osoby niepełnosprawne, które wbrew schematom są równie dobrymi pracownikami, jak osoby pełnosprawne. Jednocześnie celem kampanii jest pobudzenie motywacji osób niepełnosprawnych do aktywniejszego poszukiwania pracy.

Kampania wspomagana jest działaniami BTL oraz ATL. Ciszewski Public Relations zakupi reklamę w lokalnych dziennikach i stacjach radiowych. Patronami imprezy są: Telewizja Polska, o2.pl, Pracuj.pl, Fundacja Wspólna Droga, Man – Star Trucks, Telefoniczna Agencja Informacyjna, Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niesprawnym Ruchowo, Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych, Polski Związek Niewidomych, PricewaterhouseCoopers, Krajowa Izba Gospodarczo-Rehabilitacyjna, Stowarzyszenie Taoistycznego Tai Chi.