Rekord sprzedaży odnotowano w styczniu br., kiedy bank wprowadził nowy produkt – Pakiet EFEKT Inwestycyjny, którego promocję wzmocniły media „masowe”: prasa ogólnopolska oraz billboardy. W tym miesiącu sprzedaż Pakietów wzrosła o 104% w porównaniu do stycznia 2005 i o 160% w porównaniu do analogicznego miesiąca w 2004 roku.
Od 15 listopada 2005 roku do 15 lutego 2006 roku strony internetowe BRE Banku poświęcone MSP odwiedzono ponad 18 000 razy. Prócz oferty duże zainteresowanie wzbudził serwis poświęcony samej kampanii – obejrzano go ponad 8000 razy, przy czym największe zainteresowanie przypadło na pierwszy tydzień kampanii (ponad 2100 odwiedzin). Przedsiębiorcy chętnie korzystali z formularzy wniosków zamieszczonych na stronach www banku, do których kierowała reklama. W pierwszym miesiącu trwania kampanii liczba wysłanych wniosków o pakiet wzrosła o 85% w porównaniu do średniej z miesięcy poprzedzających kampanię (styczeń-wrzesień 2005), a wraz ze wzmocnieniem kampanii reklamą outdoorową i wprowadzeniem Pakietu inwestycyjnego (styczeń 2006), aż o 114%. Znacząco wzrosła również liczba zapytań na podawany w reklamie adres kontaktowy efekt@brebank.pl. W trakcie trwania kampanii z zapytaniem o ofertę, bądź z prośbą o kontakt z doradcą BRE Banku kontaktowano się średnio 4-krotnie częściej niż w okresach poprzedzających kampanię.
Kreację kampanii reklamowej opracowała Agencja Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska. Reżyserem i operatorem spotu był Łukasz Kośmicki. Muzykę skomponował Michał Urbaniak.