Sukces na całe gardło

Internet to obecnie równie ważny nośnik reklam jak „klasycy” mediów: prasa, telewizja czy radio. Korzystają z niego ludzie młodzi, aktywni, otwarci na nowe formy przekazu. Dlatego chcieliśmy zaproponować im coś więcej niż opatrzony standard. Zamiast tradycyjnych banerów naprowadzających na zwykłą stronę o leku stworzyliśmy oryginalną kampanię „medyczno-kulinarną” – mówi Anna Szczęsna, dyrektor kreatywny MI Polska.

Na stronach www.mucoangin.pl oprócz informacji o leku znajdują się również ciekawostki medyczne, porady zdrowotne i kulinarne oraz „100 bezbolesnych sposobów na spaghetti”. Serwis jest regularnie uaktualniany i zasilany nowymi materiałami, a o jego popularności najlepiej świadczy rosnąca liczba przepisów nadesłanych przez internautów, dla których zarezerwowano osobny dział w kulinarnej części serwisu. Kulinarna fantazja uczestników konkursu nie zna granic – rozmaitość przepisów przyprawia o zawrót głowy. Na przykład wśród nadesłanych propozycji znalazły się nawet przepisy… rymowane.