Sukces programu motywacyjnego Fujitsu Siemens Computers – Cyberbonus 2004

Zeszłoroczny Cyberbonus cieszył się wyjątkowo dużym zainteresowaniem adresatów, co przełożyło się na bardzo dobre rezultaty edycji: blisko trzykrotny wzrost rejestracji sprzedaży oraz 30%-owy przyrost nowych uczestników w stosunku do roku poprzedniego. Nagrodę główną programu – ekskluzywną ekspedycję na Saharę zdobyło ponad 70 osób.

Cyberbonus to program, którego podstawowym kanałem komunikacji z uczestnikami jest strona internetowa www.cyberbonus.pl, wspierana przez e-mail oraz infolinię. Głównym narzędziem obsługi programu jest zintegrowana z tymi kanałami aplikacja konsolowa, zbudowana, obsługiwana i co roku aktualizowana przez Webtel. Uczestnicy rejestrują swoją sprzedaż w serwisie, za co otrzymują punkty w postaci wirtualnej waluty, którą następnie, również poprzez stronę www, wymieniają na nagrody rzeczowe z katalogu. Jednocześnie wszyscy starają się o nagrodę główną, którą zawsze jest ekskluzywna wyprawa przygodowa w jakiś fascynujący zakątek naszej planety.

„Nasza współpraca z firmą Webtel trwa od pierwszej edycji programu Cyberbonus – mówi Krystyna Wydrzyńska, Channel Marketing Manager w Fujitsu Siemens Computers – „Dziś z satysfakcją mogę powiedzieć, że zespół Webtela charakteryzuje się kreatywnością, zaangażowaniem i profesjonalizmem, a program Cyberbonus całkowicie spełnia nasze oczekiwania.”

Program działa i rozwija się od 2000 roku, kiedy to był pierwszym internetowym programem lojalnościowym na polskim rynku. Tegoroczna edycja, której inaugurację zaplanowano na koniec marca, jest jeszcze owiana tajemnicą, ale, jak zapowiadają organizatorzy, ma być wyjątkowa pod wieloma względami.

Infolinię obsługuje firma telemarketingowa Call Center Poland SA.