Agencje TBWA\ wchodzące w skład grupy Omnicom zdobyły ponad dwa razy więcej punktów niż zdobywca drugiego miejsca – grupa Publicis. W sumie do Omnicomu trafiło 575 punktów.
Grupa TBWA\ przewyższyła wszystkie inne w kategorii TV, Print i Radio. Podobnie jak
w ubiegłym roku, agencje TBWA\ zdobyły uznanie we wszystkich kategoriach konkursowych. Najbardziej prestiżowe trofeum, Grand Prix konkursu trafiło do agencji TBWA\PARIS za kampanię prasową przeciwko piractwu muzycznemu zrealizowaną dla EMI. Agencja TBWA\PARIS zdobyła także, po raz trzeci z rzędu tytuł Agencja Roku. Ponadto, sieć TBWA\ zdobyła: 11 Złotych, 11 Srebrnych, 16 Brązowych oraz 1 Media Lwów w tegorocznym konkursie. Daje to znakomity wzrost w porównaniu z 30 statuetkami zebranymi w roku 2004.
Złoto najczęściej przyznawane było agencjom TBWA\ za prace zrealizowane dla takich Klientów jak: Aides (TBWA\Paris), PlayStation (TBWA\London, TBWA\Paris), adidas (TBWA\Chiat\Day\San Francisco), Pedigree (TBWA\Paris) oraz EMI (TBWA\Paris).