Nationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą odsłonę kampanii pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. W nowym spocie mały chłopiec wciela się w postać głównego bohatera z ulubionej gry, z którym utożsamia również swojego tatę. Poprzez ten zabieg towarzystwo chce zachęcić do zastanowienia się nad bezpieczeństwem własnym oraz najbliższych, w razie takich niespodziewanych zdarzeń jak wypadek.
W życiu dziecka superbohaterowie nie występują tylko w telewizyjnych bajkach, książkach czy komiksach. Są nimi także rodzice, którzy w codziennych czynnościach w oczach najmłodszych robią niezwykłe rzeczy. I właśnie poprzez zobrazowanie tej relacji Nationale-Nederlanden chce zachęcić, aby wszystkie mamy i ojcowie zwrócili uwagę na to co najważniejsze, czyli zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Bo w prawdziwym świecie ma się na to tylko jedno życie, a choroba bądź nieszczęśliwy wypadek nie są sytuacjami niecodziennym, na co w dziecięcy sposób zwraca uwagę bohater spotu.
W nagraniu występuję również Wiktoria, postać dobrze znana już z innych kampanii Nationale-Nederlanden. 30- sekundowy materiał puentuje ona hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, które może być jednym z rozwiązań, mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie, jak i najbliższym.
Nowy element kampanii, podobnie jak pierwszy, można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych np.: TVP, Polsat, TVN oraz Internecie m.in.: Onet.pl. Wirtualna Polska, YT, Gazeta.pl i sieci kin: Multikino, NAM. Za jego kreację odpowiedzialna była agencja Scholz & Friends, a produkcję Papaya. Planowaniem i zakupem mediów zajął się z kolei MEC oraz Value Media, zaś obszarem social mediów Brasil.