Superbrands w finansach, ubezpieczeniach i usługach

Już po raz piąty grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Superbrands i po raz trzeci – Business Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. Szeroką reprezentację ma wśród nich sektor bankowości, ubezpieczeń i usług.

Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o  promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży.

Tytułem Superbrand 2010 w kategorii „Finanse i ubezpieczenia” nagrodzono tym razem marki: AXA, AVIVA i Noble Bank; w kategorii „Usługi” trzecią z rzędu statuetkę odebrali przedstawiciele firmy Eniro, wydawcy Panoramy Firm.

W biznesowej kategorii „Banki” trzeci z kolei tytuł Business Superbrand zyskał Raiffeisen Bank Polska, w kategorii „Usługi cateringowe” wyróżniono Sodexo.

Studia przypadku marek zostały opublikowane w towarzyszącym każdej edycji programu Albumie Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu”.

Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands i trzy – Business Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.

Źródło: Superbrands Polska.