SuperDuet – zmiany w ofercie i nowa kampania Banku Millennium

W SuperDuet cześć środków klienta – 25 lub 50% – lokowana jest w depozyt. Inwestycja w trzymiesięczną lokatę z 10% oprocentowaniem zwiększa płynność środków. Pozwala skorzystać z części kapitału zainwestowanego w Super Duet po upływie terminu lokaty. Klienci, którzy chcą swoje środki zainwestować na dłużej, mogą skorzystać z 6- lub 12-miesięcznego depozytu. Pozostały kapitał jest inwestowany w jeden z trzech funduszy – Millennium FIO Stabilnego Wzrostu, Millennium FIO Zrównoważony lub Millennium FIO Akcji.

Zakup jednostek uczestnictwa jest wolny od opłat manipulacyjnych.

Minimalna kwota inwestycji w SuperDuet to 2000 zł.

Od 30 kwietnia rusza kampania promująca SuperDuet w Banku Millennium. Najpierw w oknach 366 oddziałów Banku Millennium na terenie całej Polski pojawią się plakaty. Start kampanii w mediach został zaplanowany na 4 maja. Reklamę SuperDuet będzie emitowana w telewizji publicznej i komercyjnej oraz w największych ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Reklamy prasowe będą publikowane w dziennikach ogólnopolskich, wybranych tytułach prasy kolorowej, w tygodniach opinii oraz dodatkach z programem telewizyjnym.

Gwiazdą nowej kampanii Banku Millennium będzie Hubert Urbański.

Kreację przygotowała agencja Mather Communication, za zakup mediów odpowiedzialny był dom Initiative Media.