Superfund TFI SA ma nowego Dyrektora ds. Marketingu i PR

Superfund jest jedną z pierwszych na świecie firm zarządzających funduszami hedgingowymi typu managed futures, która umożliwia inwestorom indywidualnym dostęp do tego wysoce zaawansowanego produktu inwestycyjnego. Istotną zaletą funduszy tej kategorii jest niska korelacja z rynkiem akcji i obligacji. Oznacza to, że fundusze managed futures są inwestycją na ‘każdą pogodę’ – pozwalają generować zyski zarówno podczas giełdowych wzrostów, jak i spadków.

Firma Superfund została założona w Wiedniu w 1995 roku przez Christiana Baha. Obecnie jej produkty oferowane są w 18 krajach, w tym w Niemczech, Austrii, USA, Holandii, Szwecji, Lichtensteinie i Luksemburgu. Superfund posiada ugruntowaną pozycję w segmencie funduszy hedgingowych, co znajduje odzwierciedlenie nie tylko w skali działalności, ale również w osiąganych wynikach inwestycyjnych. W skali globalnej inwestorzy powierzyli Superfund ponad 1,6 mld dolarów.

Działalność w Polsce Superfund Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA rozpoczęło w październiku 2005 roku na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Papierów Wartościowych i Giełd. Od tego momentu klienci zainwestowali w fundusze zarządzane przez Superfund TFI SA ponad 200 mln PLN.

Flagowe Fundusze Superfund zaliczane są do grona najefektywniej zarządzanych funduszy managed futures na świecie, co potwierdza ponad 40 wyróżnień i pierwszych miejsc w rankingach, a także Pięć Gwiazd przyznanych przez Standard & Poor’s.

Justyna Szafraniec public relations finansowym zajmuje się od 9 lat, kiedy w maju 1998 r. została rzecznikiem prasowym Lubelskiego Banku Regionalnego SA, zrzeszającego Banki Spółdzielcze. Od października 2000 r. jednocześnie pełniła funkcję public relations managera w Gospodarczym Banku Południowo-Zachodnim SA, który w tym czasie przygotowywał się do przyłączenia pięciu banków regionalnych (w tym LBR SA). Odpowiadała za działania PR w czasie fuzji tych banków. Po powstaniu, w marcu 2002 roku, Banku Polskiej Spółdzielczości SA została Dyrektorem Biura Public Relations (później Biuro Rzecznika Banku).

Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jako przedstawiciel Banku pracowała w Radzie ds. PR przy Związku Banków Polskich oraz zespole ds. komunikacji przy Confédération Internationale des Banques Populaires (CIBP), międzynarodowej organizacji zrzeszającej banki spółdzielcze z 18 krajów na całym świecie.

Absolwentka Wydziału Humanistycznego UMCS w Lublinie, Podyplomowego Studium Public Relations, zorganizowanego przez Uniwersytet Warszawski i PAN oraz podyplomowego studium bankowości w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Uczestniczyła w licznych szkoleniach, w tym w Austrii – w Raiffeisenlandesbank w Wiedniu oraz w Holandii – w Rabobank Nederland.