Supermarket Albert partnerem Fundacji „Dr Clown”

Supermarket Albert został partnerem Kampanii 1% Fundacji „Dr Clown”. Celem akcji jest poinformowanie klientów o statucie Fundacji oraz zachęcenie podatników do przekazania 1% podatku dochodowego na rzecz organizacji. Przez tydzień w wybranych punktach sprzedaży, przy kasach są dostępne ulotki, na których są zamieszczone wszelkie niezbędne informacje dotyczące przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji. Zebrane w ramach kampanii pieniądze pozwolą stworzyć kolejny program rehabilitacji chorych dzieci.

Cieszymy się, że supermarket Albert został partnerem naszej akcji. W tym roku, po raz pierwszy rozpoczęliśmy akcję informacyjno-edukacyjną mającą miejsce w punktach sprzedaży. Naszym wspólnym celem stało się wspieranie chorych dzieci. Pomoc innym to ogromna odpowiedzialność, a przyjęcie jej na siebie wzmacnia nas i czyni odpowiedzialnymi społecznie organizacjami.
– mówi Anna Czerniak, Prezes Fundacji „Dr Clown”.

Mamy nadzieję, że zachęcimy klientów supermarketów Albert do przekazania 1 % podatku na rzecz Fundacji „Dr Clown”. Wspieramy właśnie tę Fundację, ponieważ przez 7 lat swojej działalności pokazała, że terapia śmiechem i zabawą pomaga chorym dzieciom szybciej wrócić do zdrowia. Cieszymy się, że możemy wziąć udział w akcji informacyjnej. – mówi Dominika Kosman, rzecznik prasowy supermarketów Albert.

Lista sklepów, w których jest przeprowadzana akcja: Albert- ul. Wołoska 12, Albert- ul. KEN 36, Albert- Rondo ONZ 1, Albert- Al. Solidarności 86/88, Albert- Al. Jerozolimskie 56c, Albert- ul. Marszałkowska 104/122.