Gazeta Bankowa nagradza od 2002 roku instytucje finansowe, które wdrożyły systemy informatyczne usprawniające działalność i pozwalające na lepszą obsługę klientów. W tym roku po raz pierwszy jednak „Gazeta Bankowa” przyznała tytuł „Rekomendacja Gazety Bankowej” produktom, rozwiązaniom i usługom, mającym szansę stać się Hitami dla instytucji finansowych, a najlepszy projekt z nominowanych otrzymał tytuł Hit Roku dla Instytucji Finansowych. W tegorocznej edycji zgłosiło się wiele wyspecjalizowanych firm informatycznych, tym bardziej nagroda Hit Roku za model Supermarketu była szczególnym wyróżnieniem dla twórców.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał w ostatnim czasie już kilka nagród za nowoczesność rozwiązań technologicznych oraz innowacyjność na tle innych produktów oferowanych na rynku. Były to m.in.: ALICJA 2007 – nagroda dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku – Merkury 2007” w kategorii produkt za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu.