Supermarkety przyszłości – fikcja czy rzeczywistość?

W internecie startuje nowa kampania reklamowa firmy Comarch pod hasłem „Supermarkety przyszłości”. Kampania w lekki i zabawny sposób przybliża nowoczesną technologię oraz sposoby jej wykorzystania w codziennych sytuacjach.

Jeszcze kilka lat temu wyobrażenie sobie płacenia rachunków przez Internet czy robienia zakupów w sieci przychodziło nam z trudem, więc z pewnością całkowicie zautomatyzowany i samoobsługowy sklep może wyglądać nazbyt futurystycznie. Jednak to, co niektórym wydaje się odległą przyszłością, dla Comarch jest jak najbardziej realne. Firma jest dostawcą zaawansowanej technologii stosowanej do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych. W swoich najnowszych spotach promuje w trzech kolejnych odsłonach ideę „supermarketu przyszłości”. Spoty video pokazują technologię, która automatyzuje zakupy w supermarketach. Wyjaśnienie historii opowiadanej w filmikach poznamy w ostatniej odsłonie produkcji. Akcja jest prowadzona w całości w Internecie.

– Od 2008 roku Comarch konsekwentnie realizuje strategię budowania swojej obecności w sieci – mówi Justyna Michalczyk, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Comarch – Kampania „Supermarkety przyszłości” jest jednym z elementów naszej strategii, której celem jest docieranie do potencjalnych odbiorców biznesowych poprzez nowe kanały komunikacji za pomocą zachęcających form przekazu, które wciągają w interakcję odbiorców i wywołują wyjątkowe emocje. Liczymy na to, że przedstawienie technologii w dowcipny i intrygujący sposób pozwoli nie tylko poinformować o najnowszych rozwiązaniach, ale i przekonać do ich stosowania.
 

 To pierwsza z cyklu kampanii, które przygotowuje Comarch. Firma chce jeszcze mocniej podkreślić na rynku swoją pozycję dostawcy nowoczesnych rozwiązań, a markety to początek szerszej strategii projektowania technologii przyszłości – dodaje Grzegorz Gracz, dyrektor kreatywny Sointeractive.

Kreację tej kampanii oraz produkcję filmów przygotowała agencja interaktywna  Sointeractive, a reklamę w mediach zaplanował i realizuje dział marketingu Comarch.

Źródło: Comarch