- Superpolisa Ubezpieczenia została partnerem Tesco w zakresie stacjonarnej sprzedaży ubezpieczeń w tej sieci super- i hipermarketów.
- Do końca 2019 r. multiagencja uruchomi 32 placówki, a docelowo w 2020 r. pod jej szyldem działać będzie ok. 50 punktów sprzedaży ubezpieczeń.
- Budowa sieci placówek w punktach handlowych to jeden z filarów rozwoju stacjonarnej sieci sprzedaży Superpolisy.
W 2019 r. Superpolisa Ubezpieczenia otworzy w sieci super- i hipermarketów Tesco 32 placówki – 16 w pierwszym i tyle samo w drugim półroczu. Kolejnych 17 punktów sprzedaży ubezpieczeń uruchomi w pierwszej połowie przyszłego roku. Multiagencja zaoferuje klientom Tesco dostęp do wszystkich najważniejszych ubezpieczycieli na polskim rynku i doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, mienia, na życie oraz zdrowotnych.
– Cieszymy się z tej współpracy i mamy wobec niej duże oczekiwania. Blisko 50 nowych placówek w ciągu 1,5 roku oznacza bardzo wyraźne wzmocnienie naszej stacjonarnej sieci sprzedaży, na którą składa się obecnie ponad 250 punktów Superpolisy. Tesco staje się tym samym jednym z naszych strategicznych partnerów, a dzięki olbrzymiej skali swojej działalności daje nam w perspektywie kolejnych lat potencjał dalszego, wspólnego rozwoju – mówi Jakub Nowiński z zarządu multiagencji.
– Współpraca z Superpolisą wzmacnia naszą propozycję dla klientów z zakresu finansów i ubezpieczeń, jakie oferujemy pod marką Tesco Twoje Finanse w kanale direct. Dzięki temu, będziemy mogli lepiej odpowiadać na oczekiwania kupujących, także bezpośrednio w naszych sklepach stacjonarnych – dodaje Karolina Komorowska, menadżer Tesco Twoje Finanse w Polsce.
Rozpoczęcie współpracy z Tesco to konsekwencja realizacji strategii rozwoju biznesu multiagencji opartej na budowie ogólnopolskiej sieci sprzedaży ubezpieczeń detalicznych w placówkach własnych, franczyzowych i partnerskich. Spośród 250 oddziałów działających pod szyldem Superpolisy 11 stanowią punkty sprzedaży zlokalizowane w galeriach handlowych.
– Od startu działalności 6 lat temu to ważny kierunek rozwoju naszej sieci dystrybucji ubezpieczeń. Warto jednak podkreślić, że synergii szukamy z powodzeniem także w innych obszarach. Współpracujemy z blisko 4 tys. niezależnych doradców. Jesteśmy też aktywni w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynku – pośredników ubezpieczeniowych, z którymi dzielimy się know-how i rozwiązaniami IT, tworząc spółki joint venture – dodaje Maciej Przybyszewski, członek zarządu w Superpolisa Ubezpieczenia.
Klienci, którzy wykupią ubezpieczenie w sieci Superpolisy w placówce Tesco, mogą liczyć na kupony zniżkowe na zakupy w sieci super- i hipermarketów.
Źródło: Superpolisa Ubezpieczenia