Świąteczna kampania Mini Ratki w PKO BP

Pod hasłem „ MINI RATKA ŁĄCZY NA ŚWIĘTA” PKO Bank Polski rozpoczął nową kampanię marketingową pożyczki gotówkowej. Bank, nie tylko dla swoich dotychczasowych klientów, przygotował możliwość uzyskania dodatkowych środków nawet do 25 proc. konsolidowanej kwoty, np. na świąteczne wydatki.


Maksymalna kwota, o jaką można wnioskować to nawet 120 tys. zł wraz z kredytowanymi kosztami, a okres kredytowania może – w zależności od potrzeb – zostać ustalony nawet na 120 rat. Dodatkowo Bank oferuje możliwość odroczenia spłaty pierwszej raty o 3 miesiące.

– Święta to czas, kiedy warto pogodzić wszystkie rodzinne potrzeby. Walorem reklamowanej pożyczki jest możliwość połączenia swoich dotychczasowych rat również dla klientów spoza PKO Banku Polskiego w jedną Mini Ratkę, ale również uzyskanie dodatkowych środków nawet do 25 proc. konsolidowanej kwoty np. na świąteczne wydatki. To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy spłacają kilka kredytów w różnych terminach i kwotach – mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.

Ofercie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Spoty telewizyjne w ramach kampanii pojawią się w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzone są działania w Internecie. Materiały promocyjne eksponowane będą również na siatkach wielkoformatowych, maskach bankomatowych oraz witrynach i oczekiwaczach w placówkach Banku. Częścią działań reklamowych są również okolicznościowe materiały BTL. Kampania w telewizji oraz w Internecie zakończy się 15 grudnia br. Ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca stycznia. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media.

PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniami procesów sprzedaży pożyczki gotówkowej, niezależnie od kanału dystrybucji. Stali klienci Banku mają dostęp do spersonalizowanej oferty pożyczki, dzięki czemu oczekiwana przez klienta kwota może znaleźć się na jego rachunku nawet w kilkanaście minut od złożenia wniosku. Ten proces jest dostępny w serwisie transakcyjnym iPKO oraz za pośrednictwem Contact Center. Rozwiązania te zapewniają stałym klientom Banku efektywny dostęp do dodatkowej gotówki, tj. możliwość szybkiego otrzymania środków, nawet bez konieczności wizyty w placówce Banku.