Świąteczna reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych BLIK oraz usłudze goodie cashback.

− Zapach pierników kojarzy nam się zazwyczaj z bardzo przyjemnym czasem w roku – mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. Bardzo przyjemnie kojarzy się też innowacyjna aplikacja mobilna Banku Millennium, z którą łatwo płacisz zbliżeniowo BLIKIEM a gdy zapragniesz przedłużyć radosną atmosferę zakupy z funkcją goodie cashback zapewnią ci zwrot części wydatków – dodaje.

Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Umożliwia m.in. płatności bezgotówkowe, w tym kodem BLIK i BLIKIEM zbliżeniowym, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Posiada szerokie możliwości personalizacji i wiele innowacyjnych rozwiązań, w tym nagrodzone na arenie międzynarodowej usługi otwartej bankowości. Aplikacja umożliwia również zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z unikatową opcją „Pomoc w podróży”. Aplikacja występuje również w wersji dla najmłodszych klientów w wieku 7-12 lat. Dostępna jest w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery.

Z aplikacji mobilnej Banku Millennium można przejść do platformy smartshoppingowej goodie, która pomaga m.in. w tropieniu okazji zakupowych czy kodów rabatowych oraz otrzymywaniu zwrotu za zakupy. Goodie cashback to bardzo wygodna metoda codziennego oszczędzania drobnych kwot. Pozwala otrzymać zwrot części środków wydanych na zakupy w blisko 800 sklepach internetowych, dokonanych przez platformę goodie. Środki naliczane są automatycznie. Po zebraniu min. 21 zł można je przelać na dowolne konto bankowe w Polsce. Co ważne, cashback łączy się z innymi zniżkami dostępnymi w goodie,, oferowanymi przez sklepy internetowe objęte programem oraz ze zniżkami przygotowanymi specjalnie dla użytkowników goodie.

Źródło: Bank Millennium