Marketing szeptany (buzzmarketing) to popularna na świecie nowatorska forma reklamy, coraz częściej stosowana również w Polsce. Polega ona na przekazywaniu informacji o treści marketingowej za pomocą zwykłych kontaktów międzyludzkich, w codziennych relacjach, „z ust do ust”.
Word of Mouth Marketing Association to zarejestrowane w Chicago w grudniu 2004 roku stowarzyszenie non-profit zrzeszające firmy działające na międzynarodowym rynku reklamy. Należą do niego między innymi General Motors, AOL, Virgin Mobile, Microsoft, Coca-Cola, Dell, Fila, Nestle USA, Verizon Vireless, Whirlpool Corporation, Discovery, CoffeeCup Software czy Motorola i wiele innych znanych marek. Teraz dołącza do nich Heureka jako pierwsza polska firma.
Heureka już od niemal trzech lat realizuje skuteczne kampanie reklamowe oparte o buzzmarketing. Opracowując plany kolejnych akcji specjaliści agencji zawsze duży nacisk kładą na merytoryczne podstawy takich działań. Dzięki temu klienci Heureki mogą mieć pewność, że przygotowywane dla nich rozwiązania są zgodne nie tylko ze światowymi standardami marketingowymi, ale także z zasadami etyki i dobrego smaku.
Wejście Heureki w szeregi WOMMA jest realizacją polityki Agencji, mającej na celu promocję marketingu szeptanego w Polsce jako pełnoprawnego narzędzia w komunikacji reklamowej oraz jednocześnie ochrony konsumenta przed nieuczciwą działalnością. Dzięki członkostwu w WOMMA, Heureka z jednej strony będzie miała możliwość współtworzenia norm buzzmarketingu, a z drugiej strony – uzyska dostęp do wymiany doświadczeń z najważniejszymi firmami i agencjami reklamowymi globalnego rynku. Pozwoli to na sprawniejszą pracę na rynku lokalnym oraz przede wszystkim na lepsze planowanie kampanii międzynarodowych dla polskich klientów, którzy już teraz sięgają po buzzmarketing, uznając go za niedrogie i efektywne narzędzie, idealne do promocji na trudnych zachodnich rynkach.