Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów

„Idea Globalnego Monitoringu powstała w naszej firmie praktycznie z chwilą przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Zaistniałe nowe możliwości związane z ekspansją na światowe rynki, rodzą potrzeby informacyjne, niejednokrotnie kluczowe przy podejmowaniu strategicznych decyzji przez naszych Klientów. Chcieliśmy się dobrze do tego przygotować i w styczniu 2005 r. zakończyliśmy niezbędny etap testów związanych z wyszukiwaniem treści podawanych w mediach w różnych krajach na całej kuli ziemskiej”…- mówi Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager w firmie Press-Service Monitoring Mediów.

Projekt został zrealizowany dzięki zaangażowaniu i kontaktom międzynarodowym Wiceprezesów Zarządzających: Piotra Długiego i Sebastiana Bykowskiego, a także ukształtowanej przez wiele lat pozycji firmy na rynkach zagranicznych.

Jako pierwsi z usługi skorzystali min.: firma Solaris, która udowodniła, że potrafi wygrywać przetargi nie tylko w Polsce; a także UOKiK. Do ich grona dołączają kolejne firmy, które wielokrotnie przekonały się o skuteczności stosowania narzędzia monitoringu mediów w codziennej pracy szczególnie w obszarze marketingu i public relations. Po wyniki prowadzonych analiz i powstałych na tej bazie raportów sięga również kadra kierownicza. Ostatecznie moc mediów nie może nie być doceniona…

Szczegóły na temat Globalnego Monitoringu znajdują się na stronie:

www.press-service.com.pl w zakładce usługi.