Święci Mikołajowie First Data Polcard ruszyli z prezentami do najbardziej potrzebujących rodzin

First Data Polcard po raz 9. zorganizowała akcję „Dołącz do Ekipy Świętego Mikołaja”, w której pracownicy i partnerzy akcji spełniają marzenia dzieci o upragnionych prezentach świątecznych, ale także o rzeczach pierwszej potrzeby, takich jak żywność, ubrania czy buty. Co roku prezenty i paczki trafiają do blisko setki dzieci.


Świąteczne poruszenie w siedzibie First Data Polcard zaczyna się, kiedy do biura przychodzą pierwsze listy do Świętego Mikołaja. Pracownicy pilnie je studiują i kompletują prezenty.

– Początek grudnia to niezwykły czas w naszej firmie. Najważniejsze staje się pomaganie innym, a sprawy biznesowe schodzą na dalszy plan. To wtedy pracownicy First Data Polcard zaczynają planować jedną z najbardziej niezwykłych akcji świątecznych. Jestem dumny, że wszyscy tak mocno angażują się w pomoc potrzebującym – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu First Data Polska.

Najbardziej potrzebujące rodziny pomaga wytypować zaprzyjaźniona fundacja i ośrodki pomocy społecznej. W tym roku prezenty pojadą do dzieci w województwie podkarpackim, podlaskim i warmińsko-mazurskim.

Do akcji dołączają zaprzyjaźnieni z First Data Polcard darczyńcy. W tym roku zaproszenie do zakupu prezentów ponownie przyjęła DUKA. Firma odzieżowa Big Star już drugi rok z rzędu przekazała odzież, buty i inne akcesoria. Zabawki dla najmłodszych od wielu lat dostarcza firma Mattel. Pracownicy First Data Polcard, oprócz ufundowania licznych prezentów przygotowują dodatkowo dla każdej z rodzin obfitą paczkę żywnościową.

Kiedy już wszystkie upominki są pięknie zapakowane, Święci Mikołajowie First Data Polcard ubrani w czerwone czapki ruszają w najodleglejsze zakątki kraju. Sanie zastępują im samochody dostawcze udostępnione przez Ford Polska, wypełnione workami załadowanymi po brzegi prezentami. Przemierzają często setki kilometrów, żeby osobiście dotrzeć do wszystkich dzieci, wręczyć upominki i poznać ich historie. Emocje temu towarzyszące są bezcenne.

– Każdy uśmiech dziecka jest dla nas najlepszym prezentem i utwierdza nas w przekonaniu, że dobro niesie dobro. Każdy, nawet najdrobniejszy gest składa się na sukces akcji, a nasi pracownicy i partnerzy jednoczą się w dobrym duchu pomagania. Zachęcamy innych do wspólnego spełniania świątecznych marzeń! – mówi Olga Małecka, marketing manager w First Data Polska, koordynator akcji.

Wszyscy pracownicy First Data Polcard z niecierpliwością czekają na zdjęcia i relacje ze spotkań z dziećmi. To najlepsza zachęta do dalszego działania i pomocy najbardziej potrzebującym.

Źródło: First Data Polcard