Przez cały rok mBank umożliwia swoim Klientom korzystanie z szerokiej oferty akcji promocyjnych.
Dla Studenta i Doktoranta: do 20 listopada br. trwa promocja mBank Euro, polegająca na obniżeniu cen kart w trzech wariantach:
-
Karta bez ubezpieczenia NNW 0 PLN (standardowo: 35 zł)
-
Karta z ubezpieczeniem NNW POLSKA 13 PLN (standardowo: 49 zł)
-
Karta z ubezpieczeniem NNW WORLD 26 PLN (standardowo: 58 zł)
Dla Lojalnych Klientów: Do końca stycznia 2006 roku Klienci korzystający z produktów lub usług mBanku przynajmniej od 6 miesięcy mogą otrzymać kartę kredytową VISA Electron lub VISA Classic bez opłaty za jej wydanie.
Dla Budowniczych: Dokońca stycznia 2006 roku osoby występujące o mPLAN hipoteczny mogą otrzymać bezpłatną kartę kredytową Visa Classic lub Visa Gold.
Dodatkowo mBank wprowadził specjalna ofertę na zakup nieruchomości oraz cele budowlane. W ramach promocji trwającej do końca grudnia br, osoby składające wnioski o kredyt z przeznaczeniem na budowę domu lub zakup mieszkania otrzymają preferencyjne warunki:
mPLAN w CHF
-
2,75% – kredyt od 150 tys. zł
-
2,95% – kredyt poniżej 150 tys. zł
mPLAN w PLN
-
6,05% – kredyt od 150 tys. zł
-
6,65% – kredyt poniżej 150 tys. zł
Dla Fanów Sportów Zimowych: Klienci dokonujący transakcji dowolną kartą mBanku mają szansę wziąć udział w losowaniu wyjazdu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006.
Aby wziąć udział w losowaniu, należy pomiędzy 1 października a 15 stycznia dokonać transakcji dowolną kartą mBanku. Nagrodami w konkursie są wycieczki na Igrzyska do Turynu, telewizory plazmowe oraz zestawy firmy Kodak.
Dla Inwestorów: Do końca października trwa promocja „Notowania onlie za darmo” w ramach, której Klienci korzystający z usługi eMAKLER (niezależnie od obrotów) nie poniosą kosztów za dostęp do notowań ciągłych.
eMAKLER to nowa, innowacyjna usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamyakcji, obligacji iinnych papierów wartościowych notowanych na Warszawskiej GPW. Przez trzy miesiące z usługi eMAKLER skorzystało prawie 10 000 osób.
Dla Podróżników: W ramach kolejnej edycji programu mRabatkiKlienci dokonujący płatności przelewem lub kartą mBanku otrzymają 15% rabatu na wszystkie wyjazdy turystyczne z najnowszego katalogu Rainbow Tours, z wyjątkiem wycieczek do krajów egzotycznych, które objęte są rabatem w wysokości 12%. Program potrwa do końca października br.
Dla Przedsiębiorców: W ramach promocji „Visa Business – z myślą o twojej firmie” mBank oferuje swoim Klientom kartę Visa Business Electron bez opłat. Każdy, kto do końca listopada br. złoży wniosek o kartę Visa Business Electron, przez następny rok (do 30 listopada 2006 r.) nie poniesie miesięcznych kosztów korzystania z karty. Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów – posiadaczy mBIZNES konta.
Dla Kierowców: Do 31 grudnia br. właściciele wszystkich modeli samochodów Opel i Skoda, którzy wykupią polisę, otrzymają 20% rabat. Cena pozostałych modeli samochodów jest o 10% niższa w porównaniu do standardowej oferty Compensa
Dla Miłośników Internetu: Do końca listopada br. trwa promocja „eKARTA tańsza o 40%”, która polega na obniżeniu opłaty za wydanie eKARTY z 25 zł do 15.
Dodatkowo trwają promocje stworzone wspólnie z partnerami mSzopu. Platforma powstała z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko dokonywania transakcji finansowych oraz korzystania z szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. W chwili obecnej mogą oni skorzystać z:
-
5% rabatu na wszystkie zakupy w księgarni internetowej Inbook.pl,
-
60% rabatu na zegarki firmy Reebok – promocja trwa do wyczerpania zapasów sklepu,
-
stałego 3% rabatu na wszystkie odtwarzacze w sklepie internetowym mp3player.pl,
-
10% rabatu na zakupy wiązanek i zniczy w kwiaciarni internetowej Euroflorist.
Klienci mBanku cenią sobie wysoką jakość obsługi, szybkość działania i ciągłe dostosowywanie się banku do ich potrzeb. Z usług mBanku korzystają osoby wyedukowane bankowo, rozumiejące mechanizmy decydujące o atrakcyjności oferty oraz potrafiący efektywnie zarządzać swoimi pieniędzmi – podkreśla Joanna Chlebna odpowiedzialna za programy lojalnościowe w mBanku.