Sygma Bank Polska ma ambitne plany podboju rynku consumer finance

Bank zakłada również, że roczne obroty na jego kartach kredytowych, wydawanych we współpracy z sieciami handlowymi, osiągną 1,2 mld zł. Dziś bank zarządza portfelem 400 tys. kart kredytowych, a w ciągu kolejnych 3 lat chce przekroczyć 1 mln. Sygma Bank współpracuje z Geantem, NOMI, Renault, Brico Marche, Praktikerem i Galerią EMKA, a wkrótce zastąpi Lukas Bank w Realu. Zamierza także dodawać karty kredytowe do innych swoich produktów finansowych.

Bank poinformował, że już wkrótce roczna sprzedaż pożyczek gotówkowych przekroczy 1 mld zł. Produkt ten oferowany jest m.in. przez telefon i pośredników finansowych. Sygma nie zamierza budować sieci placówek i nie interesuje się oddziałami mini-BPH. Stephan Guglieri, dyrektor generalny Sygma Bank Polska mówi, że posiadanie tradycyjnych placówek wiąże się z oferowaniem wszystkich usług bankowych, podczas gdy strategia banku to consumer finance, czyli kredyty ratalne, gotówkowe i karty kredytowe.