Sygma Bank Polska nowym partnerem kredytowym sieci REAL

W ciągu ostatnich kilku lat Sygma Bank Polska wydał ponad 280 tys. kart kredytowych w sklepach sieci Geant. Obecnie, za pomocą szerokich działań marketingowych skierowanych do dotychczasowych klientów tych sklepów, bank zamierza wspierać REAL w nowoprzyjętych placówkach.

Współpraca pomiędzy partnerami obejmie także pozostałe hipermarkety REAL na terenie całej Polski.

W każdym punkcie sprzedaży, Sygma Bank Polska wydawać będzie sygnowane marką REAL karty Mastercard o unikalnych w skali naszego kraju właściwościach płatniczych oraz lojalnościowych. Bank zaangażuje się również w dystrybucję innych usług finansowych, takich jak dedykowane Kredyty Ratalne i Ubezpieczenie Kredytowe.

– W wyniku nowo rozpoczętej współpracy, a także dzięki dotychczasowej kooperacji z takimi sieciami jak NOMI, Praktiker, Hi Mountain, Galeria EMka czy Bricomarche, spodziewamy się, że liczba naszych aktywnych klientów będących posiadaczami kart kredytowych wzrośnie z ok. 400 000 do ponad miliona w ciągu kolejnych trzech lat – mówi Stephan Guglieri, Dyrektor Generalny Sygma Bank Polska.

Sygma Bank Polska – podmiot należący do międzynarodowej Grupy LaSer – rozwija się bardzo dynamicznie od momentu swego powstania w lutym 2005 r. Obecnie jest jedną z czołowych firm branży consumer finance działających na terenie Polski. Polityka banku zakłada silne wsparcie partnerów detalicznych poprzez oferowanie im nowoczesnych rozwiązań in-store payment oraz atrakcyjnych produktów kredytowych.

Sygma Bank Polska jest dziś czołowym graczem na rynku wydawanych przez sklepy kart płatniczych. Firma rozwinęła również działalność w segmencie kredytów ratalnych, oferując produkt „ZIELONE RATY” przeznaczony dla regionalnych sieci sklepów średniopowierzchniowych oraz działających na terenie całego kraju firm typu GHB czy Komandor.

Stephan Guglieri deklaruje, że w niedalekiej przyszłości bank spodziewa się osiągnąć roczną sprzedaż na poziomie 1,2 miliarda złotych z tytułu transakcji dokonywanych za pomocą kart kredytowych. Dodatkowo bank szacuje, że sprzedaż kredytów ratalnych osiągnie poziom 0,5 miliarda, a kredytów gotówkowych (pod markami GOTÓWKA PREMIUM, HALOGOTÓWKA, SŁONECZNA POŻYCZKA lub CZĘSTOGOTÓWKA) 1 miliard złotych.