Sygma Bank wchodzi na Ceneo

Sygma Bank będzie wyłącznym partnerem finansowym Ceneo, lidera wśród porównywarek cenowych, należącego do Grupy Allegro. Dzięki tej współpracy Sygma Bank będzie miał dostęp do 4,6 mln miesięcznie użytkowników, a także do 4300 e-sklepów obecnych na tej platformie.

Klienci dokonujący zakupów będą z kolei mieli dostęp do kredytowania online – coraz bardziej popularnej i wygodnej formy dokonywania zakupów ratalnych bez konieczności wychodzenia z domu.

Ruszyła współpraca pomiędzy Ceneo i Sygma Bankiem. Obecność Sygma Bank na platformie Ceneo polega na stworzeniu osobnej zakładki z informacją o firmie, która pojawia się na wszystkich wyświetlanych stronach produktowych. Dzięki zakładce 4,6 mln internautów odwiedzających miesięcznie Ceneo.pl otrzymuje informacje o ofercie kredytowej Sygma Bank, a także ma dostęp do ponad 120 współpracujących z tym bankiem sklepów internetowych. Dodatkowo zakładka umożliwia innym sklepom internetowym obecnym na Ceneo (4300 e sklepów) kontakt z Sygma Bankiem w celu nawiązania współpracy. Informacje kontaktowe do Banku są również dostępne dla potencjalnych partnerów w zakładce „Partnerzy”, w panelu przeznaczonym wyłącznie dla sklepów obecnych na platformie. Warunki współpracy zakładają również reklamę na głównej stronie Ceneo.pl, odsyłającą na stronę www.sygmabank.pl, a także reklamy na stronach produktowych oraz w wybranych kategoriach produktów na platformie Allegro.pl.

„Współpraca z Ceneo.pl pomoże nam nie tylko w budowaniu wśród internautów świadomości i rozpoznawalności marki Sygma Bank jako instytucji pomocnej w zakupach, ale także da nam szansę na pozyskanie nowych partnerów handlowych wśród e-sklepów.” – mówi Marta Kamińska, Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku w Sygma Banku.

„Celem naszej porównywarki jest dostarczenie kupującym, jak największej ilości informacji i narzędzi potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowej. Współpraca z Sygma Bank idealnie wpisuje się w ten kierunek działań.” – mówi Radosław Tyszko, Dyrektor E-commerce w Ceneo.pl. „Prezentując na stronach Ceneo ofertę kredytową Sygma Bank, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom tych użytkowników, którzy chętnie dokonaliby zakupu, ale nie dysponują w danym momencie gotówką. Teraz mają alternatywę w postaci zakupów ratalnych.” – dodaje.

E-commerce w Polsce to aktualnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków, co przejawia się szybkim wzrostem liczby sklepów internetowych oraz dokonanych transakcji. Polacy coraz bardziej przekonują się do zakupów w sieci. W 2010 r. zakupów online dokonało już około 74% Polaków. Sygma Bank w ramach swojej polityki dostępności dla klientów dokonujących zakupów online współpracuje już z ponad 120 sklepami internetowymi. 

Źródło: Sygma Bank