Sygma Bank został jednym z dwóch wyłącznych partnerów nowej części Piratów z Karaibów

Sygma Bank został jednym z dwóch oficjalnych partnerów polskiej premiery czwartej części znanego i popularnego filmu. „Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach” wchodzą na ekrany kin w całej Polsce 20 maja. Z tej okazji Sygma Bank przygotował dla swoich klientów konkurs, w którym do wygrania jest ponad 3 800 atrakcyjnych nagród. Główną nagrodą jest tygodniowy wyjazd na Karaiby dla 4 osób.

Z okazji premiery filmu „Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach” Sygma Bank rozpoczął konkurs  dla swoich klientów. Od poniedziałku, 9 maja, przez 6 tygodni – do 15 czerwca br., można wygrać atrakcyjne nagrody. Grupą docelową konkursu są wszyscy klienci Sygmy posiadający kartę kredytową Master Card. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest dokonanie w okresie jego trwania transakcji kartą kredytową Sygma Master Card na kwotę minimum 30 zł oraz zachowanie wydruku z terminala. Kolejny krok to przesłanie SMSa rejestracyjnego pod numer 7055 oraz udzielenie odpowiedzi na jedno pytanie związane z filmem. Codziennie 100 osób, które najszybciej i prawidłowo odpowiedzą na pytanie konkursowe otrzyma podwójne zaproszenia do kina lub oryginalne koszulki z filmu. W sumie w etapach dziennych do wygrania jest 1 800 podwójnych zaproszeń do kina na film „Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach” i 1 800 koszulek z filmu. Uczestnicy etapów dziennych mają też szansę na zdobycie nagrody głównej. Zwycięzcami zostaną osoby, które najszybciej i prawidłowo odpowiedzą na kolejne, otrzymane SMSem pytanie. Nagrody wielkiego finału to wycieczka na Karaiby dla 4 osób o wartości 27 000 PLN, 20 zestawów kina domowego oraz 200 gier komputerowych na PC „Lego: Piraci z Karaibów”.

Podjęliśmy decyzję o wsparciu jako jeden z dwóch partnerów polskiej premiery filmu „Piraci z Karaibów.  Na nieznanych wodach”. Oprócz dobrej zabawy w kinie mamy też do zaoferowania szereg nagród. Chcemy, by nazwa Sygma kojarzyła się z dobrą zabawą i miło spędzonym czasem. To dlatego główną nagrodą jest wycieczka dla czeterech osób na Karaiby – wyjaśnia Michał Moskalik, Zarządzający Marketingiem B2C w Sygma Bank.

Konkursowi towarzyszy intensywna akcja reklamowa w placówkach handlowych sieci współpracujących  z Sygma Bank. Plakaty i ulotki reklamowe dostępne są w ponad 200 placówkach sieci handlowych blisko współpracujących z Sygma Bank, jak Praktiker, Real, Obi, Nomi oraz Bricomarche.

Dodatkowe informacje oraz szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na stronach www.sygmanakaraibach.pl oraz na www.sygmabank.pl. Zostaną tam również opublikowane listy zwycięzców po zakończeniu konkursu. Więcej informacji o filmie na stronach www.disney.pl oraz www.disney.pl/piraci.

Źródło: Sygma Bank