SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes

SYNERGIC, lider branży dostawców rozwiązań reklamy OOH otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes dla rowerów miejskich Veturilo. Jest to pierwsza taka kampania brandingowa na terenie Warszawy.

Niebieskie rowery w Warszawie to naturalna konsekwencja sukcesu odniesionego przez program Citi Bike w Nowym Jorku i Miami. Tam Citi Bike skutecznie zdobyły serca mieszkańców i stały się naturalnym elementem miejskiego krajobrazu. W zaledwie cztery lata Citi Bike, jako zupełnie nowa forma transportu publicznego w Nowym Jorku, urosła do rangi największego programu rowerowego w Stanach Zjednoczonych, powiedział Edward Skyler, Globalny Szef Public Affairs w Citi. Jesteśmy dumni z tego, że w ramach naszej działalności na rzecz rozwoju udało nam się stworzyć tak dobre, powszechnie akceptowane rozwiązanie dla transportu publicznego. Cieszymy się, że możemy też wspierać rozwój tego innowacyjnego programu w Warszawie, dodał.

Stacje sponsorskie są kolejnym etapem współpracy z Citi Handlowy. Cieszy nas, że to właśnie SYNERGIC ma możliwość wprowadzania na rynek polski tak śmiałych i nowatorskich rozwiązań marketingowych – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC – Są to pierwsze stacje sponsorskie umiejscowione na terenie miasta, a nie jak do tej pory, przy budynku klientów – podkreśla Prezes SYNERGIC.

W połowie czerwca otwartych zostało pięć stacji sponsorskich, wyróżniających się strategiczną lokalizacją w punktach o największym natężeniu ruchu w Warszawie: Al. Jana Pawła II/Al. Solidarności, Metro Świętokrzyska, Al. Jerozolimskie/Emilii Plater Marriott, Rondo ONZ oraz Metro Nowy Świat Uniwersytet. Są to stacje, które stale zajmują miejsce w TOP 20 w rankingach wypożyczeń. Od momentu inauguracji stacji, rowery zostały już wypożyczone ponad 10 000 razy.

Na stacjach stanęło w sumie 50 rowerów Veturilo pomalowanych w kolory Citi Handlowy. Co więcej, na wszystkich koszykach w stołecznych rowerach pojawił się logotyp banku, a na skrzydełkach został zmieniony layout, który promuje benefity dla jego klientów.

Obecność na rowerach miejskich to nasz strategiczny projekt, który ciągle rozwijamy. Cieszę się, że już tak dużo warszawiaków korzysta z rowerów miejskich. Uruchomienie stacji w kolorach Citi Handlowy w strategicznych punktach stolicy i nowa odsłona kampanii reklamowej na skrzydełkach to ważnych kolejny element naszej rowerowej promocji. Jednocześnie uruchomiliśmy pierwszą bankowo-rowerową aplikację dla mieszkańców Warszawy, która jestem przekonany sprawi, że korzystanie z rowerów miejskich będzie jeszcze bardziej wygodne. Skorzystać też będą na tym mogli nasi klienci, bo dla aktywnych rowerzystów korzystających z aplikacji będziemy mieli specjalne promocje na produkty bankowe – mówi Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów Bankowości Detalicznej Citi Handlowy.

Niebieskie rowery Citi Bikes są doskonale znane mieszkańcom Nowego Jorku czy  Miami – teraz przyszedł czas na warszawiaków. Oryginalność oraz unikalność kampanii idealnie wpisuje się w stołeczną przestrzeń miejską, w której najlepiej funkcjonują mobilne i kreatywne nośniki reklamy – dodaje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.

Oprócz kampanii brandingowej, SYNERGIC przygotował również specjalną aplikację mobilną Citi Handlowy Bikes, umożliwiającą wypożyczenie rowerów miejskich Veturilo. Aplikacja jest wzbogacona o dodatkowe funkcje pozwalające m.in. śledzić liczbę przebytych kilometrów oraz spalonych kalorii. W Citi Handlowy Bikes regularnie będą się pojawiały dodatkowe funkcjonalności.