System SAP w budynkach zarządzanych przez firmę Cushman & Wakefield

Firma Cushman & Wakefield, międzynarodowy doradca w zakresie nieruchomości komercyjnych, wdrożyła zintegrowany system informatyczny SAP we wszystkich zarządzanych przez firmę budynkach w Polsce. Dział Asset Management wprowadził system w ramach programu Zarządzania Ryzykiem.

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami dostarczyła firma SUPREMIS Sp. z o.o., pierwszy w Polsce Złoty Partner SAP. Nowe oprogramowanie pozwala na rejestrowanie wszystkich zgłaszanych awarii oraz usterek w specjalnym systemie zarządzania zdarzeniami.

System przyczynia się także do usprawnienia obiegu dokumentów oraz przepływu informacji w sytuacjach awaryjnych. SAP oferuje ponadto narzędzia do archiwizacji dokumentów, planowania i nadzorowania wszystkich przeglądów i serwisów budynkowych, jak również skuteczne narzędzia statystyczne i analityczne. Zastosowanie nowych rozwiązań w oparciu o system SAP pozwala w znacznym stopniu zminimalizować ryzyko związane z administrowaniem nieruchomością, co przynosi wymierne korzyści dla właściciela i najemców budynku.

Dział Asset Management firmy Cushman & Wakefield zarządza obecnie portfelem nieruchomości biurowych o łącznej powierzchni ponad 500.000 mkw., co stanowi 15% istniejących zasobów powierzchni biurowej w Warszawie.

Źródło: Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.