Szukają ludzi a nie twarzy

Rynek medialny w Polsce stale się rozwija, ciągle poszukuje nowych produktów i usług. Jednak dzisiejsze media to nie tylko twarze, ale coraz częściej ludzie oraz ich historie. Te dwa elementy postanowiła połączyć PROFILMEDIA. Firma w przeciwieństwie do większości agencji castingowych nie ogranicza swej działalności jedynie do znajdywania twarzy i przekazywania ich dalej na zasadzie podwykonawcy. Profilmedia poszła krok dalej i stworzyła Bank Ludzi.

„Bank Ludzi to idea, którą rozwijamy podążając za zmieniającymi się realiami rynku. To nie tylko obszerne zaplecze aktorów i statystów, ale również olbrzymi potencjał ludzkich osobowości, które w szerokim zakresie można wykorzystać w filmie, reklamie czy telewizji.” – mówi dyrektor marketingu PROFILMEDIA Tomasz Ulman.

Działalność PROFILMEDIA skupiona jest między innymi na wyszukiwaniu osób o konkretnych predyspozycjach zawodowych, ciekawych cechach psychofizycznych, oraz ludzi z kontrowersyjnym bagażem doświadczeń.

Stworzony przez firmę Bank Ludzi, co tydzień poszerza swe zasoby o setki nowych ochotników. Osoby te przychodzą na castingi z nadzieją przeżycia przygody na planie filmowym. Każda z nich wypełnia szczegółową ankietę i opowiada o sobie przed kamerą. Taka prezentacja trafia do komputerowego Banku Ludzi, a co ciekawe za udział w castingu firma nie pobiera, żadnych opłat.

„Wśród naszych klientów znajdują się reżyserzy reklam, filmów czy producenci filmowi. Dzięki specjalnie przygotowanej wyszukiwarce możemy szybko odnaleźć człowieka lub grupę osób odpowiadających oczekiwaniom klienta. Dodatkowo, wpisując np. hasło „bliźniacy” czy „tancerki”, otrzymamy listę osób posiadających określone cechy psycho-fizyczne.” – mówi Tomasz Ulman.

Wśród nich znajdują się zarówno profesjonalni aktorzy, jak i statyści, a także osoby wykonujące bardzo zróżnicowane zawody np. kaskaderzy czy piekarze. PROFILMEDIA w oparciu o ofertę Banku Ludzi, zapewnia również publiczność aktywną i pasywną do udziału w programach telewizyjnych. Łączne zasoby Banku Ludzi to ponad 9000 odpowiednio skatalogowanych twarzy i sylwetek.

PROFILMEDIA jest pierwszym w Krakowie i całej południowej Polsce zespołem, wyspecjalizowanym w poszukiwaniu aktorów i statystów do różnego typu przedsięwzięć, związanych z szeroko rozumianą branżą mediów. Główny obszar działalności firmy skupiony jest wokół organizowania i przeprowadzania castingów, na potrzeby produkcji telewizyjnych, filmowych, reklamowych i promocji. PROFILMEDIA przeprowadza research osób, pod kątem umiejętności odgrywania poszczególnych ról. Zajmuje się także wyszukiwaniem osób o konkretnych predyspozycjach zawodowych, ciekawych cechach psychofizycznych, oraz ludzi z nietypowym, a nawet kontrowersyjnym bagażem doświadczeń.

Do PROFILMEDIA należy również zupełnie nowy na polskim rynku produkt – DoggieMovie!. Jest to baza, w której znajdują się psy wyszkolone na potrzeby produkcji telewizyjnych, filmowych i reklamowych. Oferta obejmuje również szkolenie psów na potrzeby klienta oraz dostosowywanie ich umiejętności do specyfiki planu filmowego.

PROFILMEDIA nie ogranicza swej działalności jedynie do wyszukiwania interesujących osób i twarzy. Firma jest również zaangażowana w organizację przedsięwzięć kulturalnych i charytatywnych (min. akcja Pomóż Dzieciom Godnie Żyć).