Szukając okazji do renowacji

W jednym z poprzednich wpisów „Kryzys to czas na innowacje czy renowacje?” przedstawiłem, jak działa „rysowanie mapy zadań” w poszukiwaniu okazji do renowacji. Ale skoro mamy być SMART COMPANY czyli firmą mądrą, inteligentną, skoro musimy wykazać się odpowiednim sprytem i zapobiec przeoczeniu cennych momentów, może warto sięgnąć po listę pytań kontrolnych.

Taką listę zredagowali Lance A. Bettencourt i Anthony W. Ulwick, zwolennicy „rysowania mapy zadań” w poszukiwaniu innowacji (więcej o ich podejściu w Harvard Business Review Polska, X 2008).

A oto ściąga dla nas wszystkich, którą przygotowali obaj panowie:

OKAZJE DO INNOWACJI W ODNIESIENIU DO CAŁEGO ZADANIA KLIENTA

OKAZJE DO INNOWACJI W ODNIESIENIU DO POSZCZEGÓLNYCH KROKÓW

Jeszcze raz przypomnijmy, dlaczego poszukiwanie okazji do ulepszeń jest tak ważne.

Dbając o utrzymanie cen zapewniających odpowiednią marżę musisz dać swoim Klientom konkretną wartość dodaną i jeszcze bardziej wyróżnić się na tle konkurencji. Udoskonalaj więc swoje produkty i usługi, dbaj o refreshing i zaskakuj Klienta.
Źródło: Wymiatacze.pl