Szybki serwis odszkodowań AC Generali

Nowe rozwiązanie produktowe ma pomóc Generali w osiągnięciu w 2007 r. ok. 150-procentowej dynamiki przypisu składki ubezpieczeń Autocasco i zapewnić firmie w ciągu najbliższych 2-3 lat awans na co najmniej 6. miejsce na rynku ubezpieczeń AC.

Nowa forma serwisu ubezpieczeń Autocasco pozwala klientowi na załatwienie wszelkich formalności związanych ze szkodą komunikacyjną w ciągu jednego spotkania. Już w trakcie spotkania z rzeczoznawcą klient otrzymuje kartę płatniczą, na którą w ciągu 48 godzin otrzyma zwrot pieniędzy za najczęstsze, drobne „stłuczki”, których naprawa nie przekracza kwoty 3 tys. zł.

Nowatorski produkt Generali wykorzystuje zdobycze najnowszej technologii i korzysta z nowoczesnych rozwiązań bankowości elektronicznej. Zastosowana w procesie wypłaty odszkodowania karta płatnicza Generali sygnowana jest przez firmę VISA i działa jak każda, standardowa karta płatnicza. Można nią zapłacić w ponad 150 tysiącach punktów handlowo-usługowych (sklepie lub warsztacie samochodowym) oraz bez prowizji pobrać pieniądze z każdego bankomatu w kraju.

Bardzo ważnym elementem nowego, innowacyjnego serwisu likwidacji szkód AC Generali są profesjonalni, doskonale wyszkoleni i wyposażeni rzeczoznawcy. W swojej pracy korzystają na co dzień z przenośnych komputerów ze specjalnym oprogramowaniem, cyfrowych aparatów fotograficznych, przenośnych drukarek oraz urządzeń pomiarowych. Wszystko to stanowi o przewadze konkurencyjnej Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali, które dodatkowo zapewniło swoim ekspertom nowoczesne elementy identyfikacji wizualnej, jak korporacyjnie obrandowana flota samochodowa, stroje służbowe, wyposażenie sprzętowe itp.

Rzeczoznawcy Generali pozostają do dyspozycji klientów na terenie całego kraju. Oględziny i wycena wartości szkody przeprowadzane są w obecności Klienta i we wskazanym przez niego czasie i miejscu.

Jeżeli kalkulacja szkody nie przekracza wartości 3000 zł i jest zaakceptowana przez klienta rzeczoznawca od razu przekazuje na jego ręce kartę płatniczą Generali. Karta jest gwarancją wypłaty odszkodowania i zostaje zasilana w ciągu maksymalnie 48 godzin. Karta typu VISA Electron jest powszechnie akceptowana i umożliwia bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie Generali oznacza dla poszkodowanych możliwość zamknięcia procesu likwidacji szkody nawet już drugiego dnia od zgłoszenia szkody. Jest to tym ważniejsze, że obecnie standardowe, rynkowe zapisy tzw. OWU (Ogólne Warunku Ubezpieczenia) mówią o wypłacie odszkodowania w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia szkody. Propozycja Generali skraca ten czas do niezbędnego minimum.

Towarzystwo chce w tym roku osiągnąć 150% dynamikę przypisu składki ubezpieczeń Autocasco i zwiększyć jej wartość do ok. 100 mln zł na koniec br. Plan na najbliższe 2 lata zakłada wzrost przypisu składki na tym rynku do ok. 200 mln zł na koniec 2009 r. Wyznaczając nowe standardy obsługi posprzedażowej Generali chce również jeszcze bardziej zmobilizować własne siły sprzedaży (sieć agentów wyłącznych, multiagencje, brokerzy), których działalność wsparta zostanie ogólnopolską kampanią reklamową, poświęconą nowościom oferty AC Generali.