SIX Payment Services, wiodący europejski agent rozliczeniowy, nawiązał współpracę z Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie, oferując rozliczanie oraz kompleksową obsługę transakcji realizowanych kartami płatniczymi w kasach biletowych Opery Nardowej. Zastosowane rozwiązanie pozwoli na znaczne przyspieszenie procesu płatności kartą za bilet i wpisuje się w wizerunek Teatru Wielkiego – Opery Nardowej jako nowoczesnej instytucji kulturalnej w Polsce.
W ramach nawiązanej współpracy, SIX Payment Services wprowadził obsługę transakcji za pomocą urządzeń płatniczych zintegrowanych z systemem rezerwacyjnym Opery Narodowej. Dzięki temu, sama płatność kartą uległa odczuwalnemu skróceniu , co przekłada się na zwiększenie komfortu obsługi gości licznie odwiedzających Operę Narodową.
Dodatkowo, goście zagraniczni mogą zapłacić za bilet w walucie swojej karty, korzystając z bardzo popularnej wśród klientów SIX usługi DCC, czyli dynamicznej wymiany walut. Każdy klient może również zapłacić zbliżeniowo, co jest standardem w całej sieci terminali obsługiwanych przez SIX Payment Services.
Dzięki integracji terminali stacjonarnych z systemem rezerwacyjnym Opery Nardowej, całkowicie wyeliminowano możliwość pomyłek kasjerskich dotyczących kwoty płatności. Po wyborze określonych opcji w systemie sprzedażowym przez kasjera, należna kwota
transakcji jest automatycznie kierowana do terminalu płatniczego, co umożliwia bezpieczne
dokończenie transakcji kartą – zbliżeniowo lub przy użyciu standardowej procedury autoryzacyjnej.
Zastosowane rozwiązanie charakteryzuje się najwyższymi standardami bezpieczeństwa transakcji EMV oraz PCI DSS.
Cieszymy się, że do grona partnerów Teatru Wielkiego – Opery Narodowej dołączyła uznana europejska firma SIX Payments Services.
Wierzymy, że nowoczesne rozwiązania technologiczne i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie realizacji transakcji bezgotówkowych usprawnią obsługę naszych widzów, podnosząc tym samym poziom ich zadowolenia –powiedziała Joanna Polokova, kierownik biura obsługi widowni w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Współpraca z Teatrem Wielkim jest przykładem realizacji strategii SIX polegającej na odpowiadaniu oczekiwaniom firm iinstytucji publicznych, które wyrażają chęć wdrożenia akceptacji kart w punktach kasowych przy jednoczesnym usprawnieniu procesów sprzedażowych.– powiedział Artur Żymańczyk, Country Manager SIX Payment Services w Polsce. – Cieszymy się, że rozwiązania płatnicze SIX Payment Services pomagają usprawnić obsługę klienta w tak prestiżowej instytucji kulturalnej, jaką jest Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie.
Kasy biletowe Teatru Wielkiego – Opery Narodowej obsługują wszystkie karty systemu płatniczego Visa, MasterCard oraz American Express.