Szybkość załatwienia sprawy i jakość obsługi kluczem do przyciągnięcia leasingobiorcy

Credit Agricole

Leasingobiorcy w EFL najwyżej oceniają szybkość działania, jakość obsługi oraz wysokie kompetencje pracowników. Połowa klientów kontaktują się z EFL telefonicznie, a jedna trzecia mailowo – to najważniejsze wnioski z badania satysfakcji zrealizowanego w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi”.

– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych spraw przez niego zgłaszonych . Cieszymy się, że w tych obszarach jesteśmy doceniani przez klientów i obiecujemy dalszą pracę nad sprawnością i efektywnością naszej firmy. Bezcenne przy tym jest wsłuchiwanie się w to, co komunikuje nam klient, analiza reklamacji i korzystanie z sugestii, które otrzymujemy. Tylko wtedy możemy zbudować obsługę jak najpełniej dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.

Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników. – Rynek leasingu w naszym kraju jest już bardzo dojrzały, a sami leasingobiorcy bardziej świadomi. Stąd, podczas gdy oferty różnych leasingodawców są na podobnym poziomie cenowym, klienci zwracają coraz większą uwagę na jakość obsługi, sprawność i elastyczność firmy przy realizacji potrzeb pojawiających przy zawarciu umowy jak i w trakcie jej trwania – dodaje Irena Szymańska z EFL.

EFL działając na polskim rynku leasingu przez 25 lat zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstw. I to zarówno tych najmniejszych, jak i zatrudniających kilkadziesiąt czy nawet kilkaset osób. Dzięki temu szybko reaguje w postaci nowych produktów i usług czy rozwiązań okołoleasingowych. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów do kontaktów tak, aby przedsiębiorca mógł korzystać z najwygodniejszego. W efekcie, połowa klientów kontaktuje się z EFL telefonicznie, co trzeci przy użyciu maila, a 8% elektronicznie. Ponadto leasingodawca od lat stawia na podnoszenie kompetencji swoich pracowników, co zauważają klienci. Niemal wszyscy uznali kadrę EFL za uprzejmą (98%) oraz kompetentną (94%).

Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.