Duże zmiany personalne w BRE Banku. Szymon Midera, który pełnił do tej pory funkcję wicedyrektora Departamentu Komunikacji i Promocji BRE Banku, od 1 sierpnia objął stanowisko Dyrektora Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku. Zastąpił Pawła Kucharskiego, który od kwietnia jest Dyrektorem Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku S.A., czyli właśnie mBanku. Jednocześnie wakat po Miderze objęła Paulina Rutkowska, rzecznika prasowa BRE Banku.Midera od początku 2005 roku pracował na stanowisku Wicedyrektora Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku SA i odpowiadał za PR oraz działania reklamowe BRE Banku. Wcześniej był rzecznikiem prasowym oraz szefem Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką w mBanku. Pracował także jako doradca Prezesa Zarządu ds. komunikacji w Banku Częstochowa. Zaczynał jako dziennikarz muzyczny Radia Łódź, a następnie był szefem muzycznym Radia Kiks.
Ukończył Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Studiował także Etnologię na Wydziale Filozoficzno-Historycznym tej samej uczelni. Jest studentem Programu Executive MBA w PAM Center na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego prowadzonego przy współpracy z Towson University oraz Robert H. Smith School of Business.
Jest jednym z inicjatorów Forum Komunikacji Finansowej, które działa w ramach Fundacji Internet.PR.
W mBanku będzie odpowiadał m. in. za marketing, PR, portal mBanku oraz aktywność reklamową w internecie.
Prywatnie Szymon Midera (32 lata) jest tatą czterech córek.
To kolejne zmiany w detalu BRE Banku. Na początku instytucja trochę zaskoczyła przy mianowaniu wiceprezesa odpowiedzialnego za detal. W tym momencie okazało się, że rozwój na inne rynki jest tak angażujący, że Paweł Kucharski dostał wsparcie. S. Lachowski postawił na sprawdzonego człowieka, z którym współpracuje już od kilku lat. Obecne zmiany są bardzo ciekawe, bo stanowisko, które objął Midera łączy w sobie dwie najważniejsze z punktu rozwoju instytucji funkcje.