Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji BRE Banku

Po zakończeniu studiów przez dwa lata dokształcał się w Instytucie Europejskim w Łodzi w ramach Projektu PHARE-Tempus, współorganizowanego przez Uniwersytet Marsylii, Akademię Prawa Europejskiego w Trewirze oraz Ministerstwo Gospodarki w Lizbonie.
W 2001 roku na zaproszenia Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego wziął udział w programie European Union Visitors Programme, który umożliwiał praktyczne poznanie instytucji UE.

Doświadczenie zawodowe zdobywał już na studiach, najpierw jako dziennikarz muzyczny Radia Łódź, a następnie w latach 1996-1997 był szefem muzycznym Radia Kiks.
Od 1999 do 2001 roku pracował na stanowisku doradca Wojewody w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi. W tym czasie pełnił także społecznie funkcję dyrektora Fundacji Księżego Młyna.

W bankowości pracuje od 2001 roku. Najpierw jako doradca Prezesa Zarządu ds. komunikacji w Banku Częstochowa SA, a następnie jako rzecznik prasowy mBanku – detalicznego ramienia BRE Banku SA. Od połowy 2003 do końca 2004 roku pełnił także w mBanku funkcję naczelnika Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką, odpowiedzialnego za całość działań marketingowych i PR.

Od początku br. pracuje na stanowisku Wicedyrektora Departamentu Komunikacji i Promocji BRE Banku SA. Jest odpowiedzialny za działania komunikacyjne i informacyjne BRE Banku.

Prowadzi także zajęcia ze studentami z zakresu zarządzania marką w Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi na Wyższym Studium Organizacji Produkcji Mediów Cyfrowych.

Żonaty, trzy córki. Jego pasją jest muzyka.