„Działania realizowane przeze mnie w TradeDoubler od czerwca 2008 miały na celu przede wszystkim poprawę struktury firmy zmierzającą do usprawnienia obsługi klienta. Nowe procedury wewnętrzne szybko wpłynęły również na efekty finansowe, z czego jestem bardzo zadowolony.” – mówi Szymula. Kolejne zadania to kontynuacja sukcesu TradeDoublera – lidera na rynku w Polsce poprzez wzmacnianie jego pozycji, zwiększanie udziałów rynkowych i utrzymanie silnego wzrostu przychodów.
Łukasz Szymula jest współautorem sukcesu agencji marketingu interaktywnego WebService – jednej z największych w Polsce, którą zarządzał przez 7 lat. Jako Strategic Director w agencji BTL Inmark odpowiedzialny był między innymi za tworzenie strategii promocji konsumenckich i programów lojalnościowych dla najważniejszych marek z branży FMCG. Pracował również na kierowniczych stanowiskach marketingowych w korporacjach takich jak Bahlsen, Colgate-Palmolive czy JT International. Przez 2 lata działał jako niezależny konsultant. Doradzał zagranicznym firmom z branży e-commerce w zakresie strategii wejścia na polski rynek, jest współwłaścicielem firmy z zakresu technologii mobilnych. Jako Country Manager zamierza wzmocnić TradeDoubler Polska w strukturach międzynarodowych firmy, także przez przenoszenie polskich doświadczeń na rynek europejski. „Chciałbym kontynuować strategię firmy jako eksperta w branży performance marketingu, tworzyć nowe standardy rynkowe, a poprzez edukowanie mieć realny wpływ na rozwój tego rynku w naszym kraju” – dodaje Szymula.