T-Mobile wprowadza potwierdzanie tożsamości z mojeID

T-Mobile udostępnił użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej.

– Dzięki współpracy KIR i T-Mobile, teraz także klienci branży telekomunikacyjnej będą mogli skorzystać z wygody zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID. To rozwiązanie eliminuje konieczność wizyty w salonie czy kontaktu z kurierem, przy zachowaniu wymogów „Ustawy Prawo Telekomunikacyjne”. Ostatnie miesiące pokazały jak ważna – i dla klientów i dla usługodawców –  jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Pionierskie w sektorze wdrożenie, zrealizowane przez T-Mobile, z pewnością okaże się znaczącym ułatwieniem dla klientów – mówi Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.

fot. Shutterstock

Dostarczana przez KIR usługa pozwala na zdalną weryfikację tożsamości, umożliwiając klientom szybki i wygodny sposób identyfikowania się na stronach dostawców usług. mojeID jest jedynym w Polsce komercyjnym rozwiązaniem, które spełnia unijne kryteria prawne dla narzędzi weryfikacji tożsamości, dlatego może być stosowana w sektorze prywatnym i publicznym.

– Wygoda i bezpieczeństwo to elementy, na które kładziemy największy nacisk przy tworzeniu usług dla klientów T-Mobile. Nie inaczej jest w przypadku innowacyjnych usług zewnętrznych podmiotów, którym stale i z uwagą się przyglądamy. Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań – podkreślił Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Źródło: KIR