„TAK na dobrą sprawę” – znamy zwycięzców 2 edycji akcji Banku BPH

15 organizacji non-profit prezentowało zwoją działalność i walczyło o darowizny o łącznej wartości 120 tys. zł w kolejnej edycji akcji społecznościowej „TAK na dobrą sprawę” organizowanej przez Bank BPH.

W projekcie „TAK na dobrą sprawę” wzięły udział organizacje pozarządowe, które zajmują się istotnymi społecznie kwestiami. Każda z organizacji zaprezentowała swoją działalności i osiągnięcia w krótkich materiałach filmowych. Zwycięzców wybrali internauci oddając swoje głosy na stronie www.bph.pl/taknadobrasprawe.

W zakończonym wczoraj głosowaniu oddano prawie 11 tys. głosów. Organizacjami, które zebrały największą ich liczbę zostały:

w kategorii „Edukacja” – organizacji promujących prozdrowotne i edukacyjne postawy, zachęcających do wspólnych działań wolontariackich oraz zwiększających świadomość społeczną w zakresie problemów społeczeństwa dotacje otrzymają:

w kategorii „Wsparcie” – organizacji skupiających się na pomocy osobom chorym i niepełnosprawnym oraz w trudnych sytuacjach życiowych dotacje otrzymają:

– Gratulujemy zwycięskim organizacjom, a wszystkim którzy wzięli udział w akcji i oddali swój głos na TAK dziękujemy – tegoroczny wyniki utwierdza nas w przekonaniu, że warto podejmować takie inicjatywy, mówi Dorota Mielewczyk, koordynator akcji w Banku BPH.