Tak wygląda nowe PeoPay, czyli aplikacja mobilna Banku Pekao

Bank Pekao kończy prace nad nową wersją aplikacji mobilnej PeoPay. Program jest jeszcze w fazie testowej, ale pierwsi klienci mogą już z niego korzystać. Jak poinformowało mnie biuro prasowe banku, w maju PeoPay będzie sukcesywnie udostępniane kolejnym użytkownikom.

Jak widać na załączonych poniżej screenach, program doczekał się całkiem nowej szaty graficznej. Zrezygnowano z dotychczasowego menu w formie kółka, na rzecz bardziej klasycznej nawigacji. Jest prosto i czytelnie – obsługa nie powinna nikomu nastręczać trudności.

Dzięki uprzejmości Banku Pekao znalazłem się w grupie testerów nowej aplikacji. Przy okazji skorzystałem z usługi zakładania konta na selfie. Proces sprowadza się do wypełnianie kilku podstawowych danych w aplikacji, wykonania zdjęcia obu stron dowodu i wspomnianego selfie. Cała operacja – włącznie z procesem weryfikacji – trwała około 10-15 min.