Talent Club wśród 5 najlepszych korporacyjnych projektów europejskich

Program edukacyjny Talent Club znalazł się w gronie najlepszych projektów europejskich w kategorii Corporate Image i został nominowany do SABRE Awards, jednej z najbardziej prestiżowych nagród w branży public relations.

„Jestem przekonana, że gala zorganizowana w tym roku w Sztokholmie przez Holmes Report z okazji wręczenia nagród SABRE Awards była w tym roku największym europejskim wydarzeniem w branży public relations. Program Talent Club znalazł się wśród najlepszych pięciu projektów PR w kategorii Corporate Image. Nominacja jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, szczególnie że do każdej  z kategorii napływają setki zgłoszeń z całej Europy” – powiedziała Julia Kozak, Managing Director  z agencji Fleishman-Hillard.

Holmes Report, organizator konkursu SABRE Awards, otrzymał około 1800 projektów,  które zostały złożone przez najlepsze agencje public relations na świecie.

„Podejmując decyzję o uruchomieniu Talent Club,  kierowaliśmy się chęcią pomocy polskiej kadrze menedżerskiej, dlatego bezpłatnie udostępniliśmy, wspólnie z partnerami programu narzędzia umożliwiające odkrycie swoich talentów biznesowych” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.

Program Talent Club wraz z czterema innymi projektami otrzymał nominację w kategorii „Corporate Image” dla projektów zgłaszanych przez firmy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Zwycięzcą została kampania re-brendingowa firmy Celtel, w 14-stu krajach Afryki, agencji Weber Shandwick z Wielkiej Brytanii.

 
W organizacji i promocji programu Talent Club, firmę Diners Club Polska wspiera agencja public relations Fleishman-Hillard. 
Źródło: Fleishman–Hillard