Talking Heads / butik PR to nowa formuła usług Public Relations oparta na oferowaniu Klientowi eksperckiej wiedzy z zakresu komunikacji w połączeniu z wysokimi kompetencjami w ramach jego branży. Oznacza to nawiązanie partnerskich relacji z Klientem i kompleksowe prowadzenie działań informacyjnych w jego imieniu.
Formuła współpracy zakłada stworzenie od podstaw strategii komunikacyjnej dla każdego Klienta i dopasowanie działań do jego rzeczywistych potrzeb, zwracając uwagę zarówno na medialną skuteczność, jak i długoterminowe budowanie kapitału marki lub firmy.
Talking Heads przykłada szczególną uwagę do jakości swoich usług, dlatego z założenia pracuje na ograniczonej liczbie projektów, dobierając Klientów zgodnie z posiadanymi kompetencjami. Obecnie wśród Klientów Talking Heads znajdują się między innymi takie firmy jak Xelion. Doradcy Finansowi, Euler Hermes, Franklin Templeton Investments i Electro World. Wszystkie wymienione projekty prowadzone są w unikalnej formule pełnego outsourcingu, w ramach którego Talking Heads w pełni zarządza działaniami wizerunkowymi Klientów.
„Zapotrzebowanie na usługi PR rośnie w Polsce szybciej niż kompetencje potencjalnych pracowników, dlatego wiele firm ma problem ze znalezieniem wykwalifikowanych osób do pracy. W ten sposób powstała nisza dla firm, które posiadają zarówno profesjonalne przygotowanie z zakresu PR, jak i specjalistyczną wiedzę pozwalającą na zarządzanie reputacją Klientów. Taka jest rola butików PR, zatrudniających wyspecjalizowanych ekspertów i pracujących na ograniczonej liczbie projektów w bardzo bliskiej relacji z Klientem” – tłumaczy Artur Adamowicz, Partner Zarządzający w Talking Heads.
Outsourcing usług staje się w Polsce i na świecie coraz popularniejszy. Wiele firm korzysta już z powodzeniem z zewnętrznej obsługi prawnej i księgowej. Zewnętrzne działania komunikacyjne była dotąd domeną agencji PR, ale zazwyczaj wymagały zarządzania ze strony Klienta. Talking Heads idzie o krok dalej.
„Tradycyjne agencje PR mogą doskonale wspierać działania PR firmy, ale nie zastąpią wewnętrznej komórki. My nie konkurujemy bezpośrednio z agencjami PR, ponieważ koncepcja butikowa to nie jest propozycja dla każdej firmy. Realizujemy działania, w ramach których Klient ma zaufanie do naszej wiedzy oraz doświadczenia i pozwala na tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnych opartych na autorskich, indywidualnych projektach. W tym rozumieniu nie jesteśmy podwykonawcą ale twórcą polityki informacyjnej firmy. Dzięki temu nasze relacje z Klientem są długoterminowe i partnerskie, oparte na zaufaniu i weryfikowane przez wymierną skuteczność naszych działań” – tłumaczy Artur Niewrzędowski, Partner w Talking Heads.
Butik TALKING HEADS prowadzony jest przez Artura Adamowicza i Artura Niewrzędowskiego, doświadczonych menadżerów, związanych z rynkiem mediów od połowy lat 90-tych. Specjalizują się w zarządzaniu marką i realizacją nowych projektów w obszarze komunikacji. Bezpośrednio odpowiadali za wprowadzenie, tworzenie i pozycjonowanie wielu marek na polskich rynku (np. Electro World, Xelion. Doradcy Finansowi, Gazeta.pl).
Artur Adamowicz / Partner Zarządzający
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją czołowych marek. Uczestniczy w polskich i międzynarodowych projektach jako ekspert ds. wizerunku i komunikacji. Jako zwolennik wykorzystywania nowych technologii w komunikacji jest jednym z pionierów rynku ePR w Polsce. Prowadzi wykłady oraz szkolenia z zakresu Public Relations. Posiada doświadczenie w pracy w mediach i agencjach PR.
W TALKING HEADS odpowiada za tworzenie kompleksowych strategii komunikacyjnych i współpracę z czołowymi Klientami.
Drogę zawodową rozpoczynał jako dziennikarz wyspecjalizowany w tematyce motoryzacyjnej i ekonomicznej. Studiował psychologię oraz dziennikarstwo.
Prywatnie smakosz i kucharz-amator, pasjonat francuskiej motoryzacji, wychowany w rytmach muzyki rockowej i dusznej atmosferze dekadenckiej poezji. Szczęśliwy mąż i ojciec.
Artur Niewrzędowski / Partner
Całe zawodowe życie związany z mediami. Zaczynał w tygodniu Wprost, potem współtworzył Puls Biznesu i następnie przez blisko trzy lata pracował w Wirtualnej Polsce. W spółce Agora SA był koordynatorem ds. promocji i Public Relations, odpowiadając za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną portalu Gazeta.pl oraz serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Pełnił także funkcję zastępcy Redaktora Naczelnego „Inwestora Finansowego” – magazynu uczestników rynku kapitałowego. Pracował także w Grupie UniCredit, będąc Public Relations Managerem spółki Xelion. Doradcy Finansowi.
Pełnił również funkcję rzecznika prasowego Forum Ekonomicznego Polska-Wschód w Krynicy.
Studiował socjologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Prywatnie mąż Agnieszki, ojciec Zośki oraz miłośnik dobrej kuchni, rozweselających win i wód ognistych typu single malt.
Według magazynu Home&Market, jeden z siedmiu najlepszych w kraju rzeczników prasowych instytucji finansowych.
Talking Heads to nowa marka na polskim rynku usług PR, która powstała jako rozwinięcie projektu Tomati, w ramach którego od ponad trzech lat prowadzone są kompleksowe działania między innymi dla marek Electro World i AZ Finanse.