Seminarium odbędzie się 14 marca br. w hotelu Dorint we Wrocławiu, a zajęcia poprowadzą specjaliści z wrocławskiej agencji reklamowej PiGEON – Wojciech Benicewicz, Norbert Odorczyk oraz Wojciech Malinowski – specjalista z firmy CEZEX, jednego z największych dystrybutorów papieru w Polsce. W trakcie warsztatów będzie można zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do przygotowania właściwego zlecenia na wykonanie materiałów poligraficznych, kontroli i oceny wydruków przedstawionych przez wykonawców, a także nauczyć się specjalistycznej, poligraficznej terminologii.
Cennym uzupełnieniem warsztatów o technikach poligraficznych w marketingu będą wykłady „Od drukarki do drukarni. Co trzeba wiedzieć o druku cyfrowym?”, które zaplanowane zostały na dzień następny, czyli 15 marca br. w tym samym hotelu Dorint. W trakcie spotkania będzie można się dowiedzieć, jakie możliwości oferuje współczesna technika cyfrowa, czym należy się kierować wybierając technologię druku, kiedy jest to opłacalne itd. Wykłady poprowadzą specjaliści z firmy Xpress – autoryzowanego koncesjonera firmy Xerox.
Organizatorem dwudniowego cyklu warsztatów jest SARTO Public Relations. Specjaliści z działów marketingu, do których kierowane jest szkolenie, mogą skorzystać z każdego z warsztatów osobno lub wziąć udział w obydwu szkoleniach – organizator zapewnia bezpłatny nocleg.
Chcąc umożliwić udział w warsztatach jak najszerszej grupie specjalistów marketingu SARTO PR – po Wrocławiu – planuje zorganizowanie warsztatów, także w innych regionach Polski.