Tartufo Zielonej Budki z nowej linii produkcyjnej

Zielona Budka stale inwestuje środki finansowe w rozwój produkcji i wzbogacanie swojej oferty. W tym roku, w mieleckiej fabryce, firma zainstalowała specjalną linię produkcyjną przystosowaną do wytwarzania kulistego deseru lodowego – Tartufo.

Postanowiliśmy zainwestować w zakup nowej linii produkcyjnej, aby wprowadzić do naszej oferty produktowej wykwintne lody typu Tartufo. Oczekiwali tego nasi konsumenci, przykładający szczególną wagę do jakości, wyglądu oraz smaku lodów Zielonej Budki. – powiedziała Dagmara Frysiak, Dyrektor ds. Marketingu Zielonej Budki S.A.

Nowe lody Tartufo Zielona Budka oferuje konsumentom w dwóch starannie skomponowanych odmianach. Tartufo Bianco to kula lodów waniliowych i kokosowych z nadzieniem w postaci sosu advocat, posypana prawdziwymi wiórkami kokosowymi. Tartufo Nero łączy z kolei lodową masę o smaku kakaowym i advocata z sosem czekoladowym oraz otoczką z kakao.

Tartufo Bianco i Tartufo Nero Zielonej Budki sprzedawane są w opakowaniach w kształcie zbliżonym do samego produktu. Pudełeczka te są wykonane ze sztywnego materiału, chroniącego lodowe kule przed zgnieceniem. Po zdjęciu górnej części pudełeczka, jego dolna część stanowi poręczną miseczkę, z której można się rozkoszować smakiem lodów Tartufo.

Lody Tartufo Bianco i Tartufo Nero Zielonej Budki mają pojemność 150 ml. Sprzedawane są w sklepach całej Polski od kwietnia br., a ich sugerowana cena detaliczna to 1,50 zł.