Akcja ma nie tylko terapeutyczne cele, ale także wprowadzenie nastroju zabawy i radości w szpitalach dziecięcych poprzez połączenie dogoterapii oraz leczenia śmiechem przy pomocy „Doktorów Clownów”. Twórcy akcji zaplanowali zajęcia z wykorzystaniem psów, z którymi kontakt wyzwala aktywność dzieci i odblokowuje stłumione emocje. Akcja, która potrwa do maja 2006, początkowo prowadzona będzie w szpitalu klinicznym Akademii Medycznej w Warszawie, następnie włączone zostaną do niej szpitale z Białegostoku, Torunia, Sosnowca, Radomia, Krakowa, Wrocławia i Poznania.
Spot radiowy emitowany będzie w radiu RMF FM, które jest patronem medialnym przedsięwzięcia.
„To już trzeci projekt realizowany przez TBWA\ wspólnie z Fundacją Przyjaciel. Czujemy się odpowiedzialni za prowadzone przez nas fundacje. Jest to część naszej polityki działania, która została doceniona tytułem Dobroczyńca Roku 2004 w kategorii strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director.