Layouty prasowe początkowo ukażą się na łamach Gazety Wyborczej, w dodatku Sport, w dzienniku Metro oraz w tygodniku Wprost. Kampania skierowana jest do szerokiego grona społeczeństwa, a szczególnie rodziców, nauczycieli, a także polityków. Celem akcji jest również napiętnowanie zachowań agresywnych w życiu codziennym (szkole, domu rodzinnym) i pod każdą postacią. W Polsce problem dotyczy głównie agresji wobec dzieci, które są najbardziej bezbronnymi ofiarami.
„Potrzeba zorganizowania kampanii o takiej właśnie tematyce wynika z faktu, iż problem agresji jest wszechobecny. Niestety spotykamy się z nią zbyt często. Dzięki tej kampanii chcemy włączyć się w dyskusję społeczną, jaka toczy się obecnie wokół tego problemu” – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.
Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją pozarządową działającą od ponad dwudziestu lat na rzecz dzieci i ich rodzin. Głównych jej celem jest ochrona praw i interesów dzieci. Zajmuje się nie tylko leczeniem, ale i profilaktyką m.in. udziela bezpłatnie porad prawnych i psychologicznych.