TBWA\ o paleniu w Letniej Szkole nt. Tytoniu i Zdrowia Publicznego

Do udziału w konferencji agencja zaproszona została przez prof. dr hab. med. Witolda A. Zatońskiego z Centrum Onkologii w Warszawie z uwagi na prowadzoną kampanię. Kampania outdoorowa, która z początkiem sierpnia pojawiła się w największych miastach Polski wzbudziła wiele kontrowersji i poruszyła opinię publiczną hasłem „Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej!”. We wrześniu kampania pojawi się także w Warszawie. Całość przygotowanej kreacji pokazana zostanie także przez Fundację Promocja Zdrowia podczas tegorocznego Międzynarodowego Dnia Rzucania Palenia. Następnie jako stała ekspozycja zawita w warszawskim Centrum Onkologii.

„Zainteresowanie ze strony stacji telewizyjnych i radiowych oraz wypowiedzi internautów na forum Gazety Wyborczej to niezaprzeczalny dowód na to, że kampania ta ma sens. Warto zauważyć, że wywołała ona dyskusję nie tylko nad problemem palenia tytoniu, ale również nad sposobem prowadzenia kampanii o tematyce społecznej. Myślę, że tylko w tak prowokacyjny sposób mogliśmy skutecznie dotrzeć do palaczy” – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.